محبوب ترین عطر زنانه با رایحه معتدل در بازار

تورهای مسافرتی لحظه آخر

عطر زنانه معتدل معمولا رایحه‌های تند و مشهود از برخی نت‌های غالب را از خود بروز نمی‌دهند. غلظت هر نت در این عطرها، حتی نت‌های اصلی، ملایم و متعادل شده است تا درکنار حفظ یونیک بودن خود، بدون زحمت و شلوغی زیاد (نسبت به عطرهای غیر معتدل)، رایحه‌ای شیک و دوست‌داشتنی داشته باشد.

کاماپرس در این گزارش، محبوب‌ترین عطر زنانه معتدل را با جست‌وجو در چند فروشگاه اینترنتی عرضه‌کننده عطر، معرفی می‌کند.

عطر زنانه معتدل گرلن آیدیل ( GUERLAIN – Idylle EDP)

به‌جرئت یکی از ارزنده‌ترین طراحی‌های تری واسر، گرلن آیدیل زیبا، شیک و بی‌همتا است که آن را در سال 2009 به بازار معرفی کرد. آیدیل از نت‌های اصلی سرخالو، رز، فریزیا، یاس، گل صدتومانی، سوسن و مشک تهیه شده که ماندگاری آن تا حدود 5 ساعت از سوی کاربران اعلام شده است. این عطر در حجم 75 میل و قیمت روز 7 میلیون و 150 هزار تومان قابل سفارش است.

عطر زنانه معتدل گرلن آیدیل ( GUERLAIN - Idylle EDP)بیشتر بخوانید:

عطر زنانه معتدل لالیک ساتین ( LALIQUE – Satine)

عطر زنانه وانیلی-پودری ساتین از برند محبوب لالیک، ترکیب دوست‌داشتنی از وانیل، دانه تونکا و چوب را به طرفداران عطرهای معتدل شیرین عرضه می‌کند. این عطر آرام و نرم با قیمت حدودی 3 میلیون تومان، بیشتر برای استفاده در روز و دورهمی‌های دوستانه مناسب است. گاردنیا و تونکا از نت‌های متمایزکننده این عطر محسوب می‌شوند که جذابیت آن را نسبت به سایر عطرها با اسانس‌های مشابه، بیشتر کرده‌اند.

راز آسمان پایتخت

عطر زنانه معتدل لالیک ساتین ( LALIQUE – Satine)

عطر زنانه معتدل دیور پیور پویزن ( Dior – Pure Poison)

پیور پویزن یا اصطلاحا «سم خالص»، شاید نامی مناسب و درخور برای این عطر از کریستین دیور، با رایحه‌ای ظریف، پاک و سبک، نباشد. این عطر با قیمت روز 8 میلیون و 500 هزار تومان، کار مشترکی از 3 استاد بزرگ عطرسازی در جهان، کارلوس بنایم، دومینیک روپیون و هم‌چنین اولیویه پولژ است که بوی نرم و آرامی از گاردنیای یاسمنی، یاس و کهربا دارد.

عطر زنانه معتدل دیور پیور پویزن ( Dior - Pure Poison)

عطر زنانه معتدل والنتینو دونا ( VALENTINO – Valentino Donna)

ولنتینو دونا را با رایحه‌ای مدرن و مجلل، نمی‌توان در لیست محبوب‌ترین عطر زنانه معتدل، نادیده گرفت. ترکیب متفاوتی که از نت‌های پرالین، هلو، رز و تمشک در این عطر ارائه شده، آکوردهای چایپر گلی آن را پیشرو و منحصربه‌فرد جلوه می‌دهند. والنتینو دونا پرسر و صدا و شلوغ را می‌توانید با قیمت حدودی 7 میلیون و 700 هزار تومان، در شیشه نسبتا سنگین با حجم 100 میل، تهیه کنید.

عطر زنانه معتدل والنتینو دونا ( VALENTINO - Valentino Donna)

عطر زنانه معتدل الیه سعب لی ( ELIE SAAB – Elie Saab Le Parfum EDP)

فوق زنانه، متفاوت و بسیار حرفه‌ای، دقیقا انتظاری است که از عطری طراحی شده توسط فرانسیس کورکجیان نابغه داریم. شرکت لبنانی الیه صعب لی، که شاید بتوان گفت بیشترین محبوبیت‌اش را از این عطر دارد، لی را با آکورد عسلی غالب در 2011 معرفی کرد.

الیه صعب لی به‌خوبی می‌تواند نمایانگر زنی قدرتمند، لوکس و باظرافت باشد که بدون نیاز به تلاش خاصی، جلب توجه می‌کند. این محصول با قیمت روز 5 میلیون و 550 هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

عطر زنانه معتدل الیه سعب لی ( ELIE SAAB - Elie Saab Le Parfum EDP)

عطر زنانه معتدل ریحانا ربله فلور ( Rihanna – Reb’l Fleur)

ربله فلور، رایحه جسور و جالب توجه خود را به‌احتمال زیاد از بنیان‌گذار این برند، ریحانا، تاثیر گرفته است. برخلاف برخی که معتقداند عطرهای سلبریتی‌ها معمولا عملکرد و نمایش معمولی و رو به پایینی دارند، ربله فلور ریحانا در این زمینه بسیار خوب و کاردرست عمل کرده است.

این عطر با قیمت حدودی 2 میلیون و 990 هزار تومان، اسانس‌های غالبی از هلو، بنفشه، نارگیل، ولنیل و البته پاتچولی دارد که همین نت آخر ممکن است برای برخی زننده و ناخوشایند باشد.

 

انتهای پیام

مرتبط با : روژاشاپریحاعطرافشانعطرش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز