بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا تا 5 میلیون تومان

بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا تا 5 میلیون تومان کاماپرس
لست سکند

ماندگاری عطر زنانه، درکنار نوع عطر، اسانس‌ها و ترکیبات به‌کاررفته در آن، به جنس پوست هر فرد نیز بستگی دارد. خرید ادوپرفیوم‌ها معمولا، با غلظت بالاتر و فرمولاسیون پیچیده‌تر و ادوتویلت‌ها برای استفاده روزمره، با ماندگاری متوسط و در بعضی موارد کم، توصیه می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش با جست‌جو در فروشگاه‌های آنلاین عطر، بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا و قیمت زیر 5 میلیون تومان را معرفی می‌کند.

عطر زنانه مونت بلنک لیدی امبلم ( MONT BLANC – Lady Emblem)

لیدی امبلم، نشانه‌ شاد و سرحالی از خانم‌های ظریف و طرفدار عطرهای شیرین است که شرکت مونت بلنک در سال 2015 آن را به بازار عرضه کرد. قیمت اصلی لیدی امبلم حدود 5 میلیون تومان است که درحال حاضر با تخفیف و قیمت 4 میلیون و 400 هزار تومان در حجم 75 میل، به‌فروش می‌رسد.

عطر زنانه مونت بلنک لیدی امبلم ( MONT BLANC - Lady Emblem) کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

عطر زنانه ورساچه برایت کریستال ابسولو (VERSACE – Bright Crystal Absolu)

عطر زنانه برایت کریستال ابسلو، نسخه دلنشین‌تر و البته چشمگیرتر از برایت کریستال ورساچه است که سال 2013، یکی از محبوب‌ترین عطرهای ورساچه محسوب می‌شد. رایحه خنک این عطر در ترکیب با انار، لاله مردابی، گل صدتومانی، مگنولیا، مشک و کهربا، برای فصل‌های بهار و تابستان مناسب است. عطر برایت کریستال ابسلو با قیمت روز 4 میلیون و 300 هزار تومان قابل سفارش است.

عطر زنانه ورساچه برایت کریستال ابسولو ( VERSACE - Bright Crystal Absolu) کاماپرس

عطر زنانه جیوانچی اماریج ( GIVENCHY – Amarige)

اماریج، یادگاری نوستالژیک و آشنا از برند جیوانچی است که می‌توانیم آن را یکی از عطرهای پر زرق و برق دهه 90 میلادی بنامیم. دومینیک روپیون در ساخت این عطر از ترکیب اسانس‌های نارنگی ماندرین، بهارنارنج، رز، یاس، گاردنیا، انگور، وانیل و گل‌ها و نت‌های برجسته دیگر استفاده کرد تا بتواند اماریج را برای همیشه در خاطر مخاطبانش ثبت کند. اماریج جیوانچی با قیمت روز 4 میلیون و 200 هزار تومان و حجم 100 میل عرضه می‌شود.

عطر زنانه جیوانچی اماریج ( GIVENCHY – Amarige) کاماپرس

عطر زنانه کارولینا هررا شیک ( CAROLINA HERRERA – Chic for Women)

شیک برای خانم‌ها، یک عطر روزانه مخصوص بهار و تابستان است که نت‌های گلی پرشور و شروعی قدرتمند دارد. ترکیب پیچیده‌ای از گل‌های رز، مریم، رز بلغاری، برف، زنبق و عملکرد ضعیف فریزیا در این عطر، رایحه‌ای مبهم از آن ساخته که ممکن است برای همه دوست‌داشتنی نباشد. عطر شیک از کارولینا هررا با قیمت حدودی 3 میلیون و 810 هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

عطر زنانه کارولینا هررا شیک ( CAROLINA HERRERA - Chic for Women) کاماپرس

عطر زنانه پاکو رابان بلک ایکس اس ( paco rabanne – Black XS for Women)

شرکت پاکو رابان، بلک ایکس اس را در سال 2007 با استفاده از خلاقیت و دانش مارک باکستون و امیلی کوپرمن، طراحی و به دنیای عطرهای زنانه معرفی کرد. بلک ایکس اس با آکوردهای گلی-مشکی و رایحه فوق شیرین از کرنبری‌ها، رز و بنفشه، می‌تواند یک پیشنهاد اغواگر برای طرفداران عطرهایی با شیرینی زیاد باشد. شیشه این عطر نیز طراحی اغواگری با رنگ‌های صورتی و مشکی دارد که با قیمت روز 4 میلیون و 900 هزرا تومان به‌فروش می‌رسد.

عطر زنانه پاکو رابان بلک ایکس اس ( paco rabanne - Black XS for Women) کاماپرس

عطر زنانه الیه ساب نویت نور ( ELIE SAAB – Nuit Noor)

نویت نور، رایحه باشکوه و درخشانی از آکوردهای چوبی و نت‌های عسل، رز، یلانگ یلانگ و پاتچولی است که حدود 4 میلیون و 950 هزار تومان قیمت دارد. این عطر منحصربه‌فرد از شرکت الیه ساب، یکی از طراحی‌های دلنشین و ماندگار فرانسیس کورکجیان به‌حساب می‌آید که طرفداران عطرهای تلخ را مجذوب خود کرده است.

عطر زنانه الیه ساب نویت نور ( ELIE SAAB - Nuit Noor) کاماپرس

عطر زنانه بولگاری آکوا دیوینا ( BVLGARI – Aqva Divina)

عطر زنانه آکوا دیوینا، در بین عطرهای خنک زنانه با قیمت اقتصادی‌تر نسبت‌ به همتایان خود، عطری خاص و لطیف محسوب می‌شود. این عطر یونیسکس از برند بولگاری، احساس خوشایندی از طراوت ساحل و قدم زدن در نزدیکی دریا را به مخاطب القا می‌کند که طراحی صدفی شیشه آن نیز از همین مفهوم الهام می‌گیرد. آکوا دیونا با قیمت حدودی 4 میلیون و 400 هزار تومان ممکن است برای طرفداران رایحه‌های سبک، مورد پسند نباشد.

عطر زنانه بولگاری آکوا دیوینا ( BVLGARI - Aqva Divina) کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ریحاعطرافشانعطرش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز