بهترین عطر زمستانی برای دختران جوان

بهترین عطر زمستانی برای دختران جوان کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

عطر زمستانی با داشتن نت‌های گرم‌تر، سعی می‌کند حرارت و شور تابستان را در فصل‌های سرد سال، حفظ کند و در باد و باران‌های روزانه آن‌ها گم نشود. اسانس‌های غالبی که در طراحی و تولید این عطرها به‌کار می‌روند معمولا عنبر، تنباکو یا مشک هستند که ممکن است در عطرهایی با رایحه‌های تندتر با اسانس‌های دارچین، بادیا یا میخک ترکیب شده یا در جای آن‌ها قرار بگیرند.

کاماپرس در این گزارش بهترین عطر زمستانی را برای دختران جوان، با بررسی چند فروشگاه معتبر عرضه‌کننده عطر، معرفی می‌کند.

عطر زمستانی هرمس الکسیر دس مرویلس (HERMES – Elixir Des Merveilles EDP)

الکسیر دس مرویلس، نماینده بی‌نظیری از آکورد سیتروسی است که می‌تواند دوست‌داران رایحه‌های مرکباتی را غافل‌گیر کند. ژان کلود النا در ساخت این عطر از ترکیبات غالب پرتقال، وانیل، کارامل و نعنا استفاده کرده تا رایحه‌هایی چشم‌گیر‌تر و جادویی خلق کند. عطر زنانه الکسیر دس مرویلس با قیمت روز 11 میلیون و 300 هزار تومان قابل سفارش است.

عطر زمستانی هرمس الکسیر دس مرویلس (HERMES - Elixir Des Merveilles EDP) کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

عطر زمستانی ایو سن لورن سینما (YVES SAINT LAURENT – Cinema EDP)

ژان کاوالیه عطر سینما را مثل یک نورافکن و با الهام از فیلم‌های پر زرق و برق هالیوودی، برای خانم‌های با اعتماد به‌نفس و عاشق ماجراجویی در سال 2014 به بازار معرفی کرد. تمام اسانس‌های این عطر ایو سن لورن، از نت‌های اولیه شکوفه بادام، کلمانتین و گل مریم تا نت‌های پایانی مشک، کهربا و وانیل آن، با اغواگری کامل و لطافت تمام چیده شده‌اند. عطر زمستانی سینما را می‌توانید در حجم 90 میل و با قیمت حدودی 8 میلیون و 200 هزار تومان تهیه کنید.

عطر زمستانی ایو سن لورن سینما (YVES SAINT LAURENT - Cinema EDP)کاماپرس

عطر زمستانی جیورجیو آرمانی اس آی (GIORGIO ARMANI – Si Eau de Parfum)

عطر اس آی (سی) از جورجیو آرمانی، با قیمت روز 9 میلیون و 350 هزار تومان، احتمالا یکی از بااحساس‌ترین عطرهایی است که  تهیه می‌کنید. شرکت تولیدکننده این عطر، سی را مناسب خانم‌های مدرنی می‌داند که درکنار داشتن پیچیدگی‌های امروزی، سبک خاص ابراز احساسات و کاریزمای خود را حفظ کرده‌اند. نت‌های شهد انگور و رز، از مشهودترین اسانس‌های اس آی به‌شمار می‌رود.

عطر زمستانی جیورجیو آرمانی اس آی (GIORGIO ARMANI - Si Eau de Parfum) کاماپرس

عطر زمستانی دیور ادیکت (Dior – Addict EDP)

یک نمایش قدرتمند و بی‌نقص از نت‌ها را می‌توان در بیشتر عطرهای فرانسوا دماشی، احساس کرد. این نمایش در دیور ادیکت با شدت و ظرافت بیشتر، با بازی شکوفه‌های پرتقال، برگ‌های نارنج، وانیل و یاس، طرفداران عطرهای گرم را تحت تاثیر قرار می‌دهد. عطر ادیکت دیور با قیمت حدودی 9 میلیون و 350 هزار تومان، می‌تواند به‌سادگی مخاطب را، بدون نیاز به تلاش خاصی، جذاب و مجلل جلوه بدهد.

عطر زمستانی دیور ادیکت (Dior - Addict EDP)کاماپرس

عطر زمستانی گوچی راش (GUCCI – Gucci Rush)

گوچی راش، یکی از عطرهای محبوب گوچی، از سال 1999 تا امروز، از ترکیب گاردنیا، فریزیا، هلو، رز، یاس و وانیل تشکیل شده است. بسته‌بندی این محصول، به‌ویژه در دهه 90 آمریکا، یک طراحی خلاقانه، مدرن و سنت‌شکن محسوب می‌شد که توانست نقدهای زیادی را به خود جذب کند. عطر زمستانی گوچی راش در حجم 75 میل و با قیمت 7 میلیون تومان برای همیشه  به‌عنوان یک اثر ماندگار در کلکسیون عطرهای شما باقی می‌ماند.

عطر زمستانی گوچی راش (GUCCI - Gucci Rush) کاماپرس

عطر زمستانی تام فورد ولوت ارکید (TOM FORD – Velvet Orchid)

تلاش‌های آنتوان میزندی، کالیس بکر، یان واسنیه و شیامالا، درنهایت، یکی از ماندگارترین عطرهای زمستانی تام فورد، ولوت ارکید را در سال 2014 روانه بازار کرد. همان‌طور که از نام این عطر مشخص می‌شود، درواقع تندترین و اصلی‌ترین نت به‌کاررفته در آن گل ارکیده بنفش وحشی است که درکنار اسانس‌هایی از ترنج، عسل، شکوفه پرتقال و وانیل، تجربه بی‌نظیری از جسارت و آرامش را، فراهم می‌کند. عطر تام فورد ولوت ارکید با قیمت روز 9 میلیون تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

عطر زمستانی تام فورد ولوت ارکید (TOM FORD - Velvet Orchid) کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : عطرافشانعطرسرا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز