عطر لوکس زنانه را از عطرسرا بخریم یا عطرافشان؟

عطر لوکس زنانه کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

خرید عطر لوکس زنانه، از فروشگاه‌های غیر معتبر عطر، علاوه‌بر این که زمان، انرژی و منابع مالی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، تمام حس خوب و سفر بویایی منحصربه‌فرد رایحه‌های آن را از بین می‌برد. بنابراین انتخاب فروشگاه معتبر در تهیه انواع عطرها، به‌خصوص عطرهای لوکس و گران‌قیمت، بسیار کلیدی و بااهمیت است.

کاماپرس در این گزارش دو فروشگاه عطر عطرسرا و عطرافشان را برای خرید عطر لوکس زنانه، بررسی می‌کند.

خرید عطر لوکس زنانه از عطرسرا

شمیم خوش ماندگار که آن را بیشتر با نام تجاری عطرسرا می‌شناسیم، از سال 1393 تا امروز درحال عرضه عطرهای اورجینال، سمپل و ویژه وهم‌چنین افزایش آگاهی مشتریان نسبت‌به تشخیص این عطرها درمقایسه با عطرهای فیک وتقلبی است.

یکی از امکاناتی که عطرسرا برای انتخاب دقیق‌تر عطر موردنظر دراختیار مشتریان قرار می‌دهد، ارائه سمپل‌هایی از عطرهای اورجینال است؛ تمامی این سمپل‌ها با قیمت پخش به مخاطبان عرضه می‌شوند.

درکنار این خدمات، سایت این مجموعه در بخش‌هایی مانند دانش‌نامه عطرسرا و رسانه عطرسرا، اطلاعات و مقالات تخصصی و کاربردی را درباره انواع روش‌های رایحه‌شناسی، نحوه تشخیص عطر تقلبی با اورجینال، نت‌یابی و نت‌شناسی، ساخت عطر با غلظت‌های مختلف و تجربیات و نظر کاربران برندهای مختلف، منتشر می‌کند.

راز آسمان پایتخت

عطر لوکس زنانه کاماپرس

بیشتر بخوانید:

نحوه ثبت سفارش و خدمات پس از فروش عطرسرا

برای خرید عطر از عطرسرا می‌توانید به 2 صورت آنلاین ( از طریق سایت) و حضوری، اقدام کنید. تمام سفارشات بالای 600 هزار تومان به‌صورت رایگان تویط این مجموعه ارسال می‌شوند و درصورتی‌که مشتری به‌هردلیلی از خرید خود منصرف شد، با اطلاع به کارشناسان عطرسرا می‌تواند تا حداکثر 48 ساعت مبلغ پرداختی خود را پس بگیرد.

امکان پرداخت مبلغ سفارشات در عطرسرا به 3 شکل واریز به حساب، آنلاین و کارت به کارت وجود دارد که مشتریان طبق سلیقه خود می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

عطرهای موجود در این سایت همگی تحت شرایطی تا یک هفته وارانتی و تا دوسال گارانتی می‌شوند. محصولات اورجینال درصورت باز نشدن پلمپ محصول و ارائه کارت وارانتی تا 7 روز قابلیت مرجوعی دارند و اگر افشانه، پمپ و یا بدنه عطر آسیب دیده باشد، عطرسرا آن را تعمیر یا با بدنه جدیدی تعویض می‌کند. توجه کنید که محتویات داخل شیشه عطر شامل وارانتی یا گارانتی نمی‌شود.

عطر لوکس زنانه کاماپرس

خرید عطر لوکس زنانه در عطرافشان

یکی از شناخته‌شده‌ترین اسم‌ها در بین مخاطبان عطردوست ایرانی، سایت عطرافشان است که یک پلتفرم قدرتمند در زمینه آشنایی با تنوع انواع عطرها و رایحه‌ها، دسترسی به اطلاعات لازم برای انتخاب بهتر و اشتراک‌گذاری نظرات جزئی کاربران عطرهای مختلف، به‌شمار می‌رود.

عطر لوکس زنانه کاماپرس

نحوه ثبت سفارش و خدمات پس از فروش عطرافشان

اصالت تمامی عطرهای موجود در عطرافشان از طرف مجموعه تضمین می‌شوند و درصورتی‌که هرگونه مغایرت با محصول موجود در سایت مشاهده کردید، می‌توانید با پشتیبان‌های عطرافشان برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

ثبت سفارش در این سایت به دو صورت کاربر سایت و مهمان امکان‌پذیر است. برای دسترسی راحت‌تر مشتریان به عطر موردنظرشان، عطرافشان  امکان سفارش تلفنی و سفارشش از طریق تلگرام را نیز به خدمات خود اضافه کرده است.

4 روش پرداخت متنوع نیز، براساس نیاز و انتخاب کاربران، درنظر گرفته شده که پرداخت آنلاین، کارت به کارت، واریز به حساب و پرداخت در محل را شامل می‌شود. البته درحال حاضر گزینه پرداخت در محل فقط برای ساکنان شهر تهران امکان‌پذیر است.

درصورتی‌که  محتویات سفارش بالای 200 هزار تومان باشد، عطرافشان بابت ارسال آن هزینه پستی دریافت نمی‌کند. زمان تحویل سفارشات در تهران حدود 1 الی 2 روز کاری با هماهنگی مشتری و برای سایر شهرستان‌ها باتوجه به زمان اعلام‌شده از طرف اداره پست طی 48 تا 96 ساعت کاری می‌باشد.

عطر لوکس زنانه کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : عطرافشانعطرسرا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز