شیک ترین عطر مردانه برای جشن و مهمانی

شیک ترین عطر مردانه برای جشن و مهمانی کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

عطر مردانه برای هر مهمانی، متناسب با فضا و موقعیت آن، متفاوت است. با این‌حال ویژگی مشترک تمام این عطرها در شور و هیجانی است که در بین نت‌ها و اسانس‌های مختلف به شخص و اطرافیان او منتقل کرده و آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش شیک‌ترین عطر مردانه مناسب انواع مختلف مهمانی‌ها را با بررسی سایت‌های آنلاین فروشنده عطر، معرفی می‌کند.

عطر مردانه له اینسومیس ما فورس

له اینسومیس ما فورس همان‌طور که از نام‌اش پیداست نمادی از قدرت و جسارت درونی است که همراه با اسانس‌های چوبی و در ترکیب با هل، مرکبات، اسطخودوس، چوب و کشمیر، نمایان می‌شود.

L’Insoumis Ma Force یک انتخاب کم ریسک برای مهمانی‌های کژوال و دوستانه است که با قیمت روز 2 میلیون و 540 هزار تومان عرضه می‌شود. رنه لالیک، موسس کمپانی پرآوازه لالیک در طراحی شیشه این عطر از شمایل تندباد و پیچش بی‌پروای آن الهام گرفته است که حس و حالی خنک را به مخاطب منتقل می‌کند.

عطر مردانه فانتوم پاکو رابان کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

عطر مردانه نیسین د مارلی

معرفی عطر مردانه نیسین در سال 2016 توانست خیلی از طرفداران ناامید د مارلی را دوباره به نبوغ و خلاقیت این برند امیدوار کند. نیسین د مارلی یک عطر زمستانی با رایحه غالب زعفران و سایر ادویه‌های شرقی است که با قیمت حدودی 16 میلیون و 400 هزار تومان به‌فروش می‌رسد. بسیاری از کاربران از نیسین به‌عنوان «یک تاریکی باشکوه» یاد می‌کنند که ابهت و تاثیر وجود شما را در مهمانی‌ها بیشتر می‌کند.

عطر مردانه نیسین د مارلی کاماپرس

عطر مردانه وایت امبر کرید

وایت امبر از کالکشن لوکس و باشکوه برند کرید با طراحی شیشه دست‌ساز و منحصر به‌فرد، علاوه‌بر یک عطر مردانه شیک برای مهمانی، یک هدیه تحسین‌برانگیز مناسب آقایان خاص‌پسند است.

در عطر کرید وایت امبر از مرغوب‌ترین عصاره‌های میوه‌ای، کهربا و یاس استفاده شده که برجسته‌ترین عطرساز نسل ششم کرید آن را با استادی خاصی ترکیب کرده است. این عطر مردانه در ایران با قیمت روز 19 میلیون و 700 هزار تومان قابل سفارش است.

عطر مردانه وایت امبر کرید کاماپرس

عطر مردانه جیونچی جنتلمن

ماندگاری و شهرت جیونچی جنتلمن از سال 1974 می‌تواند دلیل محکمی بر انتخاب آن به‌عنوان عطری شیک و بی‌نظیر در موقعیت‌های خاص باشد که می‌خواهید در آن‌ها با رایحه‌ای اغواگر و گیرا حاضر شوید.

بوی بااصالت و نوستالژی این عطر از ترکیب آکوردهای چوبی و چرم روسی تهیه شده که می‌توانید آن را با قیمت 4 میلیون و 910 هزار تومان برای مهمانی‌های کلاسیک خود، تهیه کنید.

عطر مردانه جیونچی جنتلمن کاماپرس

عطر مردانه آیکون ریسینگ آلفرد دانهیل

ریسینگ از کالکشن آیکون دانهیل یکی از عطرهای موفق این برند لوکس است که لوران لگرنک آن را با الهام از مسابقات ماشین‌رانی و پیست‌های رالی طراحی و به بازار معرفی کرد.

بنابراین تعجبی ندارد که طبع خنک و آکورد چوبی این عطر یادآور تمام هیجان، لذت و غروری باشد که در هنگام تماشای این مسابقات تجربه می‌کنیم. ایکون ریسینگ با ماندگاری و پخش بوی متوسط و قیمت روز 3 میلیون و 700 هزار تومان در فروشگاه‌های عطر معتبر در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

عطر مردانه آیکون ریسینگ آلفرد دانهیل کاماپرس

عطر مردانه فانتوم پاکو رابان

فانتوم عطری با پایه‌های سدر، چوب صندل سفید و نمایانگر مردی متعلق به عصر تکنولوژی و مدرن است که رایحه‌های کلاسیک را پشت سر گذاشته و در لحظه حضور دارد.

عطر مردانه فانتوم از برند پاکو رابان با قیمت 5 میلیون و 300 هزار تومان، در کنار آکوردهای ماجراجویانه‌ای که دارد، با طراحی شیشه فانتزی و ویژه، ذهن خلاق این برند اسپانیایی را نمایان می‌کند.

عطر مردانه فانتوم پاکو رابان کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بودیسه شاپعطرافشان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز