بهترین عطر مردانه با رایحه چرمی + قیمت

بهترین عطر مردانه با رایحه چرمی + قیمت کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

آکورد چرمی در عطرها، جزو آکوردهای خاص است که نظریه‌های مختلفی درباره منشا و تولد این گروه بویایی وجود دارد. نت‌های غالب در این نوع عطر مردانه معمولا تنباکو، چوب سوخته و دود هستند؛ درنتیجه بیشتر این عطرهای چرمی ماندگاری و پخش بوی بالایی از خود نشان می‌دهند.

این عطرها معمولا عطرهای همه‌پسندی محسوب نمی‌شوند، پس اگر از غرق شدن در دنیای رایحه‌های جدید و متفاوت لذت نمی‌برید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از تهیه عطرهای چرمی آن‌ها را تست کنید.

کاماپرس در این گزارش با بررسی چند فروشگاه‌ مختلف عطر، بهترین عطر مردانه با رایحه چرمی را همراه با قیمت معرفی می‌کند.

عطر مردانه چرمی توسکان لدر تام فورد

یکی از رازآلودترین عطرهای مردانه تام فورد به‌گفته موسس این برند، توسکان لدر است که با قیمت روز 23 میلیون و 481 هزار تومان به‌فروش می‌رسد. عنوان این عطر از یکی از روستا‌های سرسبز و مرتفع یتالیا وام گرفته شده که استفاده از آن حال‌وهوای حضور در یک جنگل پهناور را در یاد مخاطب زنده می‌کند.

عطر مردانه چرمی توسکان لدر تام فورد کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

عطر مردانه چرمی لجند مونت بلانک

اولیویه پسکاکس، عطرساز مشهور فرانسوی، لجند مون بلانک را در سال 2020 به دنیای عطرهای مردانه معرفی کرد که تا امروز به‌عنوان یک عطر مردانه محبوب دربین دوست‌داران عطر چرمی شناخته می‌شود. عطر مردانه لجند مونت بلانک با قیمت حدودی 3 میلیون و 827 هزار تومان با ترکیب پیچیده‌ای از اسانس‌های ترنج، یاس، مگنولیا، بلوط و چرم عرضه می‌شود.

عطر مردانه چرمی لجند مونت بلانک کاماپرس

عطر مردانه چرمی بولگاری من این بلک

بولگاری من این بلک، درکنار یک عطر مردانه چرمی مجذوب‌کننده، یک عطر گرم و تند مناسب مهمانی‌ها و دورهمی‌های زمستانه است که قیمتی حدود 7 میلیون و 968 هزار تومان دارد.

آکوردهای دیگری که در این عطر پررنگ و مشهود هستند، آکوردهای ادویه‌ای و چوبی‌اند که درنتیجه ترکیب آن‌ها، من این بلک یک عطر جذاب و فریبنده برای آقایان محسوب می‌شود.

عطر مردانه چرمی بولگاری من این بلک کاماپرس

عطر مردانه چرمی دیور هوم

یک رایحه شاهکار و البته شیک از برند دیور که در سال 2014 عرضه شد و توانست طرفداران این برند را از نظر طراحی و ارائه کم‌نظیر رایحه‌ها و پخش بو و ماندگاری مناسب، راضی کند.

دیور هوم که در ایران با قیمت روز 11 میلیون و 960 هزار تومان در دسترس قرار گرفته، دارای 3 جایزه معتبر در جشنواره‌های برگزیده عطر از جمله پنجمین دوره سالانه basenote در سال 2006، دوره سالانه basenote در بخش عطرهای فلانکر در سال 2015 و Basenotes Readers Awards در بخش عطرهای جدید مردانه در سال 2015 است.

عطر مردانه چرمی دیور هوم کاماپرس

عطر مردانه چرمی کوئوم کویوم اورتو پاریسی

اورتو پاریسی از هرنظر، چه ظاهری و چه ترکیبات سازنده، یک عطر چرمی تمام عیار و قدرتمند است که با قیمت حدودی 13 میلیون و 104 هزار تومان ارائه می‌شود. سفر بویایی سنگین و اسطوره‌ای این عطر با نارنگی ماندرین، نعنا، بنفشه، چرم و عنبر آغاز شده و رایحه‌های دودی پرتلاطم، فلفل و جاوی به‌پایان می‌رسد.

عطر مردانه چرمی کوئوم کویوم اورتو پاریسی کاماپرس

عطر مردانه چرمی مگنیفیسنت بلک زارا

عطرساز دو رگه ایرانی-آلمانی در سال 2023 عطری پرسروصدا از اسپانیا برای عاشقان عطرهای برند زارا تولید کرد که رایحه‌ای سنگین و گرم را برای مخاطبان فراهم می‌کند. مگنیفیسنت زارا با قیمت 4 میلیون و 589 هزار تومان مثل سایر عطرهای زارا در رده عطرهای مردانه اقتصادی قرار می‌گیرد و ماندگاری قابل قبولی دارد.

عطر مردانه چرمی مگنیفیسنت بلک زارا کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ریحاعطر پیچعطرافشانمندلیف
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز