لوکس ترین عطرهای مردانه در لیلیوم

لوکس ترین عطرهای مردانه در لیلیوم
تورهای مسافرتی لحظه آخر

تحقیقات و پژوهش‌های مختلف نشان داده‌اند که عطرها می‌توانند بر روی جسم و روح افراد اثرات عمیقی بر جای بگذارند. درواقع عطرهای باطراوت و خوشبو قسمت­‌هایی از مغز افراد را درگیر می­‌کنند که مسئول خاطرات و احساسات هستند؛ به همین دلیل هم هست که با بوییدن برخی از عطرها احساس خاصی در درون افراد شکل می‌گیرد. در دنیای امروز انواع گوناگونی از عطرها با برندهای مختلف وجود دارد که برخی از آن‌ها به دلیل روایح خاص و فرمول و ترکیب منحصر به فرد خود در گروه عطرهای لوکس قرار می‌گیرند.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت ای لیلیوم، لوکس‌ترین عطرهای مردانه را معرفی می‌کند.

1-روژا داو الیسیوم پور هوم

این عطر یکی از عطرهای با طبع خنک است که در گروه بویایی معطر فوژه قرار می­‌گیرد و عطری باطروات و سرشار از نت‌­های گیاهی و مرکباتی است که با رایحه شیرین وانیل درآمیخته و آن را هیجان‌­انگیزتر می­‌کند. در نت ابتدایی این عطر رایحه‌های جذاب ترنج، لیمو ترش، گریپ فروت، آویشن، گیاه درمنه، صمغ گالبانیوم و لیمو ترش سبز به مشام می‌رسد و در نت میانی رایحه‌­های سیب، رز، خس‌خس، سدر، یاس، گل برف، انگور فرنگی سیاه، فلفل صورتی، دانه سرو کوهی و گیاه ناگارموتا ترکیب فوق­‌العاده­‌ای را به وجود می‌­آورند. درنهایت هم این عطر با روایح لوبان، وانیل، چرم، لابدانیوم و عنبر به پایان می‌رسد.

1-روژا داو الیزیوم پور هوم

2-له لابو سانتال 33

این عطر یکی از بهترین و لاکچری‌ترین عطرها در بین آقایان است که عضو خانواده روایح چوبی معطر است. این عطر اغواگر و جذاب ترکیبی از بوی خوش و خاص کهربا با روایح سدر، بنفشه، زنبق، چوب صندل سفید، چرم، هل و پاپیروس است که در هم آمیخته‌اند. این عطر به عنوان یک عطر لوکس و یونیسکس در سال 2021 توسط فرانک ویکل طراحی و تولید شده و یکی از انتخاب‌های مناسب برای مجالس خاص و مهمانی‌های مجلل است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

 

2-له لابو سانتال 33

3-فردریک مال فرنچ لاور

این عطر در سال 2007 توسط برند فرانسوی فردریک مال و توسط دستان هنرمند عطاری به نام پیر بوردن به دنیای عطرها وارد شد. این عطر از گروه بویایی چوبی و تلخ بوده و از طبعی معتدل برخوردار است. در نت‌های ابتدایی این عطر روایح صمغ گالبانیوم و ادویه‌جات، رایحه­‌های سدر، روایح دودی و سنبل و در نت‌های پایانی آن از ترکیباتی مثل مشک، خزه، درخت بلوط و خس‌خس استفاده شده است.

3-فردریک مال فرنچ لاور

4-کرید وایکینگ

طراحی و تولید کرید وایکینگ توسط عطاری به نام اولیویه کرید سیکس جنریشن انجام گرفت و  توسط برند فرانسوی کرید در سال 2016 به بازار عرضه شد. این عطر که دارای طبعی خنک و عضو خانواده عطری چوبی معطر است، برای انواع مهمانی‌ها و مجالس رسمی یک انتخاب لوکس و لاکچری به شمار می‌رود. کرید وایکینگ، یک عطر مردانه و تند و تیز است که جلوه‌­دهنده شجاعت و دلیری مردانه بوده و هر فردی را جذب خود می­‌کند. شروع این عطر با نت‌های ترنج، لیمو ترش و فلفل صورتی است و پس از مدتی رایحه­‌های رز و نعناع به مشام می‌رسد که در نهایت هم به رایحه­‌های نعناع هندی، اسطوخودوس، خس‌خس و چوب صندل سفید می‌رسد.

4-کرید وایکینگ

5-پنهالیگونز د تراژدی آف لرد جورج

این عطر که یکی از لوکس‌ترین عطرها در بین آقایان است در سال 2016 توسط برند انگلیسی پنهالیگونز و توسط عطاری به نام آلبرتو موریلاس وارد بازار شد. این عطر دارای گروه بویایی شرقی بوده و از طبعی گرم برخوردار است. این عطر با جذابیت و رایحه‌­ی دلنشین و خاص خود برای نشان دادن اعتماد به نفس و جسارت آقایان انتخاب بسیار مناسبی است. روایح تشکیل‌­دهنده این عطر شامل دانه تونکا، کهربا و روایح چوبی بوده که بوی آن را خاص و منحصر به فرد جلوه می‌دهد. 

5-پنهالیگونز د تراژدی آف لرد جورج

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه لیلیومگالری لیلیوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز