پرطرفدارترین عطر گرم زنانه در زمستان 1402

تور لحظه آخری-کاماپرس

سرمای هوا و روز‌های کوتاه پاییزی باعث رخوت و کسلی در افراد می‌شود و در این میان عطرهای دارای طبع گرم با این احساسات در تضاد هستند. با استفاده از عطر گرم زنانه در فصول سرد سال احساس شادی و نشاط به فرد منتقل می‌شود. عطرهای دارای طبع گرم به طور کلی دارای نت‌های پرقدرت و شلوغی هستند که از همان ابتدا مشام را پر کرده و بر سایر بوها غلبه می‌کنند. بنابراین عطرهای گرم بهترین انتخاب برای فصول سرد سال همچون پاییز و زمستان محسوب می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش، پرطرفدارترین عطر گرم زنانه در زمستان 1402 را به شما معرفی می‌کند.

1-عطر هرمس کلی کالش

این عطر که محصول کشور فرانسه است در سال 2007 وارد بازار شد و یکی از عطر‌های لطیف و باوقار زنانه با رایحه گرم و تلخ است. این عطر در میان عطرهای اغواگر زنانه، یک عطر گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود به شمار می‌رود که برای مهمانی‌ها و استفاده روزانه بسیار مناسب است. در این عطر از رایحه گل برف و نرگس و رایحه رز، گل ابریشم و گل مریم استفاده شده است. این عطر 4 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد.

عطر هرمس کلی کالش

2-عطر آمواج اپیک زنانه

این عطر به عنوان یکی از عطر‌های دارای رایحه کلاسیک، رسمی و لاکچری، بوی گرم و تلخ دارد. این عطر که ساخته کشور عمان است در سال 2019 وارد بازار شد و خیلی زود توانست در بین علاقه‌مندان به رایحه‌های شرقی و گل‌فام جا باز کند. این عطر با بوی کلاسیک خود برای مهمانی‌های رسمی و قرار‌های بسیار خاص مناسب است. عطر آمواج اپیک رایحه دارچین، زیره، گل خرزهره، رز، شمعدانی، یاس، چای، مشک، کهربا، وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید، ریشه زنبق و … داشته و قیمت آن در بازار 10 میلیون و 800 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

عطر آمواج اپیک زنانه

3-عطر الیه ساب نویت نور

این عطر در سال 2016 با رایحه‌ای شرقی و گل‌فام از یک کشور عربی یعنی لبنان وارد بازار شد و خیلی زود مورد استقبال خانم‌ها در هر گروه سنی قرار گرفت. این عطر با رایحه گرم و تلخ اغواگرش بوی بسیار پرقدرتی دارد و شکوه زنانه را به زیبایی هرچه تمام‌تر به شما نشان می‌دهد. در این عطر از روایحی مانند رز، نعناع هندی، گل یلانگ، عسل، فلفل، ادویه‌های معطر و روایح دودی استفاده شده است. عطر گرم زنانه الیه ساب 4 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد.

عطر الیه ساب نویت نور

4-عطر آروماتیک الکسیر

این عطر با رایحه گل‌فام خود در سال 2007 به بازار عرضه شد و خیلی زود توانست جایگاه ویژه‌ای در بین خانم‌هایی که طرفدار یک عطر دلربای آمریکایی هستند، باز کند. علاوه بر آن این عطر با رایحه گرم و تلخ خود تمام خانم‌های جوان و میانسال رومانتیک با روحیه حساس را به سمت خود جذب کرده است. در این عطر از رایحه‌های ترنج، اقاقیای برزیلی، شمعدانی، آلدهید، گشنیز، سالویا، اسکلاریا، به‌لیمو، بابونه، رز، ریشه زنبق، میخک صدپر، یاس، گل یلانگ، شکوفه پرتقال، گل مریم و مشک استفاده شده است. قیمت این عطر 6 میلیون و 900 هزار تومان است.

عطر آروماتیک الکسیر

5-عطر گرم زنانه ورساچه کریستال نویر

این عطر یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای تلخ و گرم زنانه در جهان بوده که برای بیشتر خانم‌های شیک‌پوش و اهل استایل‌های کلاسیک مناسب است. این عطر با رایحه گرم و گل‌فام ایتالیایی به عطر همیشگی بسیاری از خانم‌ها تبدیل شد. در این عطر از رایحه یاسمنی، نارگیل، شکوفه پرتقال، گل صدتومان، مسک و کهربا استفاده شده و قیمت آن در بازار 6 میلیون تومان است.

عطر ورساچه کریستال نویر

انتهای پیام

مرتبط با : ریحا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز