بهترین عطرهای برند لانوین کدامند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

ادکلن و عطر از جذاب‌ترین لوازم‌های آرایشی و بهداشتی است که خرید و استفاده نوع اورجینال آنها به‌­ویژه برای افرادی که به ظاهر خود بها می‌دهند، اهمیت زیادی دارد. در حال حاضر عطر و ادکلن­‌های موجود در بازار تنوع زیادی دارند که انتخاب را برای متقاضیان دشوار می­‌کند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین عطرهای برند لانوین به عنوان یکی از بهترین برندهای عطر و ادکلن اورجینال در بازار پرداخته است.

مشخصات و ویژگی عطر لانوین

لانوین، نام یکی از معروف‌ترین برندهای عطر است که در سال 1924 در کشور فرانسه کار خود را آغاز کرد. این مجموعه در همان ابتدای کار با تولید عطری به نام مای سین توانست توجه‌­های زیادی را به خود جلب کند. به فاصله کمی از تولید این عطر، برند مذکور ادکلن آرپژ را تولید و روانه بازار کرد که جزو موفق‌ترین تولیدات آن محسوب می‌شود و هنوز هم طرفدار دارد. این برند در سال 1989 به شرکت هارمونی اس.آ واگذار شد. پس از آن و در اوایل سال 1990 شرکت لورئال، سهام لانوین را خریداری کرد و هم اکنون عطرهای این برند تحت لیسانس کمپانی اینتر پارفیوم تولید و عرضه می‌شود. عطر لانوین، یکی از بهترین عطرهای دهه حاضر محسوب می‌شود.

عطر لانوین- کاماپرس

پرفروش‌ترین مدل‌های عطر و ادکلن لانوین

1- عطر لانوین اکسیژن زنانه

لانوین اکسیژن زنانه رایحه شیرین و طبع خنکی دارد و برای همه سنین مناسب است. این عطر در گروه بویایی دریایی-گلی قرار می‌گیرد. ماندگاری بوی لانوین اکسیژن بسیار زیاد است، اما پخش بوی متوسطی دارد. این عطر گزینه مناسبی برای خوش­بو ماندن در روزهای گرم سال است.

راز آسمان پایتخت

قیمت عطر لانوین اکسیژن زنانه در اوایل زمستان 1402 برابر با یک میلیون و 334 هزار تومان است.

عطر لانوین - کاماپرس

2- ادتویلت لانوین اکلت مردانه اورجینال

طرفداران عطرهایی با رایحه شیرین و خنک، بهتر است که گزینه لانوین مردانه را در نظر داشته باشند. این عطر پخش بوی متوسط و ماندگاری خیلی زیادی دارد و برای فصول گرم سال مناسب است. عطر مذکور در گروه بویایی معطر-مرکباتی قرار می‌گیرد.

قیمت اودتویلت لانوین اکلت مردانه اورجینال معادل یک میلیون و 659 هزار تومان است.

عطر لانوین - کاماپرس

3- عطر لانوین مری می زنانه

بانوانی که به دنبال عطر با رایحه شیرین و ماندگاری بالا هستند، بهتر است ادکلن لانوین مری می را امتحان کنند. این عطر، طبع خنکی داشته و دارای پخش بوی متوسط است. ادکلن لانوین مری می برای فصول گرم سال کاربرد دارد.

قیمت عطر لانوین مری می زنانه در بازار، یک میلیون و 832 هزار تومان است.

عطر لانوین- کاماپرس

4- عطر لانوین اکلت دی آرپچ زنانه

اگر به دنبال عطر با رایحه شیرین و طبع ملایم هستید، لانوین اکلت دی آرپچ زنانه گزینه مناسبی است. این عطر در گروه بویایی گلی- میوه‌ای قرار می‌گیرد. ماندگاری این عطر متوسط بوده و پخش بوی کمی دارد. لانوین اکلت برای فصول گرم کاربردی است.

قیمت عطر لانوین اکلت دی آرپچ زنانه معادل یک میلیون و 975 هزار تومان است.

5- عطر لانوین اکلت د فلورز زنانه

لانوین اکلت د فلورز زنانه، عطری با غلظت ادوپرفیوم با رایحه شیرین و خنک است. این عطر در گروه بویایی گلی-میوه‌ای بوده و استفاده از آن برای روزهای گرم سال مناسب است. پخش بو و ماندگاری این عطر متوسط است.

قیمت عطر لانوین اکلت د فلورز زنانه برابر با 4 میلیون و 368 هزار تومان است.

عطر لانوین - کاماپرس

بهترین درگاه ایرانی برای خرید عطر لانوین

اگر به دنبال خرید ادکلن و عطر اصل و اورجینال از برند لانوین هستید، بهتر است به یک مرجع معتبر مراجعه کنید. درین عطر، بهترین درگاه ایرانی برای خرید این عطر و دیگر ادکلن‌های اصل با ضمانت مادام العمر است. تنوع محصولات عرضه شده در این درگاه بسیار زیاده بوده و به بیشتر از هزار مدل می‌رسد و هر روزه به تعداد عطر و ادکلن موجود در این درگاه افزوده می‌شود. این درگاه گذشته از تضمین اصالت محصولات، تمامی آن‌ها را با نرخ معقول عرضه کرده و قیمت آن‌ها را نیز تضمین می‌کند. این مجموع برای نخستین بار در ایران، این محصولات را با گارانتی دائمی ارائه داده و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار دارد.

متقاضیان خرید ادکلن و عطر از برندهای معتبر برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت درین عطر به نشانی www.dorinatr.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 22868978-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : درین عطر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز