پرفروش ترین عطر بچه گانه زیر 2 میلیون

پرفروش ترین عطر بچه گانه زیر 2 میلیون کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

انتخاب و خرید محصولات بهداشتی مناسب با کمترین میزان ضرر برای کودکان، همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی والدین و کسانی است که می‌خواهند هدیه‌هایی در این دسته برای آن‌ها تهیه کنند. عطر بچه گانه، با داشتن ترکیبات سبک‌تر نسبت‌ به عطرهای معمول در بازار، از بروز بسیاری از حساسیت‌های پوستی، آلرژی‌های شدید و خارش و مشکلات تنفسی در کودکان جلوگیری می‌کند.

عطرهای قابل استفاده برای کودکان، باید فاقد ترکیباتی شیمیایی شامل پارابن، تریکلوزان، فرمالدئید و فتالات‌ها باشند. هم‌چنین بهتر است تا حد امکان، از اسانس‌های طبیعی، در تهیه این عطرها استفاده شده باشد، این نوع عطرها از گیاهان مشتق شده‌اند و برای استفاده مستقیم روی پوست کودکان، گزینه امن‌تری محسوب می‌شوند.

عطرهایی که برای کودکان تهیه شده‌اند، معمولا با آکوردهای گلی عرضه می‌شوند و نت‌های غالب آن، گل‌های یاس، وانیل، هلو، گل آفتابگردان، رز، بابونه و زنبق را شامل می‌شوند.

نکته دیگری که باید قبل از خرید عطر کودک به آن توجه شود، برچسب‌ها و گواهی‌نامه‌های معتبری است که روی جعبه عطر یا شیشه آن، به‌صورت حک‌شده، قرار دارد. بعد از بررسی این گواهی‌نامه‌ها، با مشورت پزشک کودک و تحقیق درباره برند عرضه‌کننده عطر، نوبت این است تا با اطمینان کامل، عطر موردنظرتان را تهیه کنید.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین عطرهای کودک تا 2 میلیون تومان را با بررسی چند سایت عرضه‌کننده این محصولات، معرفی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

عطر بچه گانه آنتونیو پوئگ

عطر آنتونیو پوئگ در حجم 75 میلی‌لیتر، برای کودکان و نوجوانان تا 17 سال مناسب است. در طراحی این عطر از اسانس‌های شیرین بدون الکل، به‌ویژه توت فرنگی استفاده شده است. آنتونیو پوئگ با قیمت روز 380 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

عطر بچه گانه آنتونیو پوئگ کاماپرس

بیشتر بخوانید:

عطر بچه گانه بیبی لاو

بیبی لاو، یک شرکت تخصصی در زمینه تولید عطرهای کودک است. عطرهای این شرکت، با داشتن بیش از 20 رایحه متنوع به‌نمایندگی‌ از شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه کودکان طراحی شده‌اند که می‌توانند بیشتر کودکان را، با هر سلیقه و ذائقه‌ای راضی کنند. قیمت این عطرها بسته به نوع آن‌ها از 80 هزار تومان تا 130 هزار تومان، متفاوت است.

عطر بچه گانه بیبی لاو کاماپرس

عطر بچه گانه زارا هلو کیتی

هلوکیتی، از ترکیب اسانس‌های معتدلی از برگاموت، گل نرگس، توت فرنگی، یاس، گلابی و هلو، یک عطر گرم و شاد برای کودکان است که بیشترین ماندگاری را در فصل‌های سرد سال از خود نشان می‌دهد. این محصول از کالکشن عطرهای کودک برند زارا، با قیمت روز 1 میلیون و 279 هزار تومان قابل سفارش است.

عطر بچه گانه زارا هلو کیتی کاماپرس

عطر بچه گانه بی بی کوکول

عطر بی بی کوکول با داشتن پی اچ متعادل و عصاره طبیعی گیاه لوتوس، برای کودکان و حتی نوزادان ( با مشورت پزشک)، قابل استفاده است. درکنار گیاه لوتوس در فهرست مواد تشکیل‌دهنده این عطر، ترکیباتی مانند روغن کرچک و گلیسیرین نیز ذکر شده‌اند که می‌تواند برای حفظ رطوبت و نرمی پوست کودکان، اثربخش باشد. عطر بی بی کوکول را می‌توانید با قیمت روز 795 هزار تومان، در حجم 50 میل، تهیه کنید.

عطر بچه گانه بی بی کوکول کاماپرس

 

عطر بچه گانه دیزنی Disney مدل Rapunzel

دیزنی نیز در کالکشن کودک خود، از عطرهایی با حجم 100 میل رونمایی کرده است. مدل راپونزل از سری عطرهای کودک دیزنی، از اسانس‌های سدر، وانیل، گل‌های سفید، مرکبات، مشک و چوب صندل تهیه شده و ماندگاری مطلوبی را روی پوست کودک دارد. بیشتر عطرهای کودک دیزنی در ایران با قیمت حدودی 750 هزار تومان عرضه می‌شوند.

عطر بچه گانه دیزنی Disney مدل Rapunzel کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : میس و مسترهایلند بیوتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز