بهترین عطر شیرین زنانه برای قرارهای عاشقانه

عطر شیرین زنانه کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

عطر شیرین زنانه می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای قرارهایی باشد که دوست دارید مجددا آن‌ها را تکرار کنید. این نوع عطرها با نت‌های قوی‌تر و پررنگ‌تری از وانیل، عسل، نارگیل و سایر اسانس‌های شیرین، امضای اختصاصی‌تری از شما در ذهن افرادی که با آن‌ها قرار ملاقات دارید ثبت می‌کند.

کاماپرس در این گزارش بهترین عطرهای شیرین زنانه برای قرارهای عاشقانه با جست‌وجو در فروشگاه‌های اینترنتی عطر معرفی می‌کند.

عطر شیرین زنانه د مارلی دلینا اکسکلوسیف ( PARFUMS de MARLY – Delina Exclusif)

دلینا اکسکلوسیف با شروعی شلوغ و پرسروصدا از نت‌های ترنج، سرخالو و گلابی، شخصیتی هیجان‌انگیز و پرشور را از شما به‌نمایش می‌گذارد. اگر با عطرهایی با رایحه غالب رز علاقه‌مندید، این عطر از برند د مارلی یک گزینه  ویژه و کلاسیک برای شما است. عطر د مارلی اکسکلوسیف با قیمت روز 17 میلیون و 500 هزار تومان، در حجم 75 میلی‌لیتری قابل سفارش است.

عطر شیرین زنانه کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

عطر شیرین زنانه آمواج جرنی ( AMOUAGE – Journey for Women)

عطر زنانه آمواج جرنی، یک نمای اصیل و غلیظ از اسانس‌های شرقی است که نمی‌توانید به‌سادگی از کنار آن بگذرید. سفر تند و به‌یادماندنی این عطر با اسانس‌هایی از هل، جوز و اسمانتوس شروع شده و به‌تدریج و با گذر از نت‌های یاس، عسل، مشک و وانیل به‌سمت شیرینی می‌رود. عطر شیرین زنانه آمواج جرنی را می‌توانید با قیمت حدودی 13 میلیون و 540 هزار تومان تهیه کنید.

عطر شیرین زنانه کاماپرس

عطر شیرین زنانه زرجوف کازاموراتی داما بیانکا ( XERJOFF – Dama Bianca)

شکوه عطرهای کازموراتی دلیل محکمی است تا رایحه‌ای از این برند را برای موقعیت‌های رسمی و یا دوست‌داشتنی‌ خود انتخاب کنید. داما بیانکا با آکوردهای اولیه پودری، نمایش ویژه‌ای از نت‌های بنفشه، زنبق شیرین، عسل و وانیل است که رد بویی ملایم اما به‌یادماندنی از شما به‌جا می‌گذارد. این عطر با قیمت روز 15 میلیون و 480 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

عطر شیرین زنانه کاماپرس

عطر شیرین زنانه جورجیو آرمانی سی اینتنس ( GIORGIO ARMANI – Giorgio Armani Si Intense)

گل سرسبد عطرهای مخصوص قرارهای عاشقانه آرمانی سی اینتنس است که از سال 2014 تا امروز، در جایگاه محبوب‌ترین عطرهای برند جورجیو آرمانی قرار دارد. سی اینتنس با قیمت تقریبی 12 میلیون و 540 هزار تومان رایحه‌های غالبی از رز، انگور فرنگی، وانیل، نعنا و نارنگی را برای دوست‌داران آکوردهای گلی-میوه‌ای به‌تصویر می‌کشد.

عطر شیرین زنانه کاماپرس

عطر شیرین زنانه تام فورد نویر ( TOM FORD – Noir Pour Femme)

تام فورد نویر یک عطر باوقار و محترم با رایحه نوستالژیکی از پرتقال، رز، نارنج، کهربا، وانیل و یاس است که در سال 2012 به بازار معرفی شد. عطر شیرین زنانه تام فورد نویر مناسب قرارهای خاص در فصول سرد سال، به‌خصوص زمستان است که با قیمت حدودی 12 میلیون و 650 هزار تومان عرضه می‌شود.

عطر شیرین زنانه کاماپرس

عطر شیرین زنانه بولگاری رز اسنشیال ( BVLGARI – Rose Essentielle)

یک نمایش متفاوت و زیبا از اسانس رز در ترکیب با گل بنفشه، یاس، مشک و صندل سفید که توسط نابغه عطرسازی فرانسوی، بئاتریس پیکه، به عاشقان آکوردهای گلی معرفی شد. بولگاری رز اسنشیال، در حجم 100 میل، طبق نظر کاربران عطری شاد با ماندگاری و پخش بوی بالا است که با قیمت روز 11 میلیون و 500 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

عطر شیرین زنانه کاماپرس

عطر شیرین زنانه دیور جادور ابسولو ( Dior – J’adore L’absolu)

جادور ابسولو از طراحی‌های فرانسوا دماشی، عطری چهرفصل و همیشه ماندگار است که طبعی معتدل و ترکیباتی شیرین دارد. این عطر با قیمت حدودی 12 میلیون و 700 هزار تومان از سال 2012 تا امروز یکی از تولیدات منحصربه‌قرد دیور محسوب می‌شود که در بیشتر فضاهای صمیمی و دوستانه قابل استفاده است.

عطر شیرین زنانه کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : عطرشهایلند بیوتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز