بهترین عطر گرم و شیرین زنانه زیر 2 میلیون

بهترین عطر گرم و شیرین زنانه زیر 2 میلیون کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هدف از خرید یک عطر گرم و شیرین زنانه، ماندگاری بالا و پخش بوی قابل قبول آن‌ها نسبت‌به عطرهای خنک، در فصل پاییز و زمستان است. با این حال هرچه قیمت این عطرها اقتصادی‌تر باشد، این ویژگی‌ها در آن‌ها کاهش می‌یابد.

کاماپرس در این گزارش 7 عطر گرم و شیرین زنانه را با جست‌وجو در بین عطرهای موجود در سایت‌های مختلف فروشنده عطر، معرفی می‌کند.

عطر گرم زنانه پلیس تو بی میس بیت ( POLICE – To Be Miss Beat)

تو بی میس بیت، با آکوردهای غالب شرقی و گلی، می‌خواهد هیجان دلچسبی را در فصل‌های سرد سال برای شما فراهم کند. برند پلیس، تو بی میس بیت را از ترکیب اسانس‌هایی از گل برف، نارگیل، انگور سیاه، رز، کهربا و وانیل ساخته است. این عطر ایتالیایی با شیشه‌ای جذاب که نماینده رایحه‌های سرزنده عطر بوده با قیمت روز 1 میلیون و 930 هزار تومان به فروش می‌رسد.

عطر گرم زنانه پلیس تو بی میس بیت ( POLICE - To Be Miss Beat) کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

عطر گرم زنانه امپر ساگا ( Emper – Saga for women)

عطر زنانه امپر ساگا، با ترکیبی هماهنگ با کشور سازنده‌اش، امارات، گرمای آکوردهای مشکی و چوبی خود را در محیط پراکنده می‌کند. ترنج، سرخالو، رز، مشک و وانیل، رایحه غالب این عطر را تشکیل می‌دهند که درحال حاضر با قیمت 1 میلیون و 430 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

عطر گرم زنانه امپر ساگا ( Emper - Saga for women) کاماپرس

عطر گرم زنانه مکس فکتور جاست کال می مکسی ( Max Factor – Just Call Me Maxi)

جاست کال می مکسی که قدیمی‌های دنیای عطر آن را با نام مکسی می‌شناسند، یکی از کلاسیک‌ترین عطرهای گرم زنانه است که در سال 1976 از برند مکس فکتور آمریکایی به بازار معرفی شد.

مکسی بیشتر حال و هوای پاییزی دارد و نت‌های یاس، گل یانگ، تونکا، چوب صندل و نعناع هندی آن، با خش خش برگ‌های این فصل صمیمی‌ترند. عطر گرم زنانه مکسی با قیمت روز 1 میلیون و 140 هزار تومان، یک یادگاری اصیل از روزهای خلوت‌تر رایحه‌ها به‌شمار می‌آید.

عطر گرم زنانه مکس فکتور جاست کال می مکسی ( Max Factor - Just Call Me Maxi) کاماپرس

عطر گرم زنانه زارا بلک آمبر ( ZARA – Black Amber)

زارا بلک آمبر از لاین عطرهای زنانه زارا، یک عطر جیبی در حجم 90 میل است که با قیمت حدودی 1 میلیون و 820 هزار تومان عرضه می‌شود. رایحه این عطر از ترکیب میوه گل ساعتی، یاس تاهیتی، مشک و وانیل تهیه شده که هویتی خاص و دلنشین را از شما به‌جای می‌گذارد. قیمت مقرون به‌صرفه و ماندگاری متناسب از ویژگی‌های مثبتی است که کاربران درباره این عطر به آن اشاره کرده‌اند.

عطر گرم زنانه زارا بلک آمبر ( ZARA - Black Amber) کاماپرس

 

عطر گرم زنانه ماین پور فم ( Marc Joseph – Mine Pour Femme)

ماین پور فم، نسخه ضعیف‌تر از عطر پرآوازه کوکو مادمازل، مخصوص کسانی است که می‌خواهند با قیمتی اقتصادی‌تر، رایحه این عطر محبوب شنل را همراه خود داشته باشند. این عطر که توسط شرکت فرانسوی مارک جوزف، طراحی و عرضه شده، با قیمت روز 1 میلیون و 940 هزار تومان دردسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. پخش بو و ماندگاری این عطر به‌نسبت قیمت آن، متناسب و قابل قبول است.

عطر گرم زنانه ماین پور فم ( Marc Joseph - Mine Pour Femme) کاماپرس

عطر گرم زنانه بریتنی اسپیرز میدنایت فانتزی ( BRITNEY SPEARS – Midnight Fantasy)

همان‌طور که از برندی با نام بریتنی اسپیرز انتظار می‌رود، میدنایت فانتزی، عطری پرسروصدا و پرشور، مخصوی مهمانی‌های شبانه و افراد جوان است.

طراح این عطر، سیباس، درترکیب شلوغ آن از عصاره‌های آلو، فریزیا، زنبق، ارکیده و وانیل کمک گرفته است. اسپیرز میدنایت فانتزی با قیمت حدودی 1 میلیون و 990 هزار تومان، با شیشه‌ای چشمگیر، عطری ایده‌آل برای هدیه محسوب می‌شود.

عطر گرم زنانه بریتنی اسپیرز میدنایت فانتزی ( BRITNEY SPEARS - Midnight Fantasy) کاماپرس

عطر گرم زنانه اجمل ساکریفایس فور هر ( AJMAL – Sacrifice for Her)

ساکریفایس فور هر، عطری آرام و ساده، با قیمت روز 1 میلیون و 320 هزار تومان است که البته به‌اندازه سایر عطرهای تولیدی شرکت اجمل، نمایش جالب توجهی از خود نشان نمی‌دهد. نت مشهود در سفر بویایی این عطر یاس و وانیل است که درکنار شکوفه پرتقال و وانیل درحجم 50 میل عرضه می‌شود.

عطر گرم زنانه اجمل ساکریفایس فور هر ( AJMAL - Sacrifice for Her) کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : عطرافشانهایلند بیوتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز