محبوب ترین مدل های بنز 2023

بنز کاماپرس
لست سکند

ماشین‌های لوکس و رده بالا در عرصه جهانی به دلیل امکانات و ظاهر منحصر به فردی که دارند، توانسته‌اند نظر ثروتمندان و سرمایه­گذاران سراسر جهان را به خود جلب کنند. بنز به عنوان یک برند کارکشته و قدیمی همچنان در سطح جهانی مطرح است و مانند سابق مشتریان سرسختی دارد.

به گزارش کاماپرس، شرکت مرسدس بنز یکی از موفق‌ترین کارخانه‌های خودرویی در دنیا محسوب می‌شود. این مجموعه انواع خودرو در گروه‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌کند. تولیدات این کارخانه رنج‌های قیمتی مختلفی دارد و با توجه به نوع اتومبیل اعم از لاکچری، رسمی و مسابقه‌ای، با نرخ‌های متفاوتی خرید و فروش می‌شود. مشتریان این گروه خودروسازی معتقدند که مرسدس بنز همیشه به چگونگی طراحی ماشین و پیاده­سازی آپشن‌های مختلف متناسب با نوع کاربرد آن واقف بوده است و به همین دلیل توانسته طی این سال‌ها بازار خود را حفظ کند و گسترش دهد.

سه گروه از خودروهای پرمخاطب مرسدس بنز

این خودرو هر ساله محصولات جدیدی را به بازار عرضه یا تولیدات قبلی را با آپدیت جدید مجددا راهی بازار می‌کند. در ادامه تعدادی از خودروهای محبوب بنز سال 2023 معرفی شده است:

GLC؛ شکیل و با پرستیژ

خودرو GLC یک کراس اوور جمع و جور از مرسدس بنز است که به دلیل فناوری برتر و ایمنی مناسب توانسته نظر خریداران را به خود جلب کند. این مدل خودرو پنج نفره بوده و محبوب‌ترین مدل آن GLC 300 SUV MATIC است که 50 هزار و 250 دلار قیمت دارد. این خودرو به موتور دو لیتری مجهز شده و یکی از مدل‌های لوکس بنز محسوب می‌شود. این محصول فضای داخلی جذاب به همراه طراحی مناسب داشته و یک مدل کوپه چهار در چشم­نواز است. برد الکتریکی این خودرو بین 253 تا 279 مایل است.

EQE؛ سدان محبوب سایز متوسط برقی

یکی از سدان‌های برقی قابل توجه بنز مدل EQE است که در گروه خودروهای سایز متوسط تولیدی این برند قرار می‌گیرد. مرسدس بنز EQE با پنج سرنشین، در چهار سطح به بازار عرضه شده است. محبوب‌ترین سبک این مدل، 350 +4MATIC است که قیمت آن از 79 هزار و 50 دلار شروع می‌شود. این خودرو دارای موتور الکتریکی بوده و از تکنولوژی پیشرفته برخوردار است؛ به طوری­که خریداران آن بیان کرده‌اند که سطح بالایی از راحتی و ظرافت را دارد. برد الکتریکی این خودرو بین 225 تا 305 مایل است.

راز آسمان پایتخت

خودرو بنز سدان -کاماپرس

EQS SUV؛ لوکس‌ترین شاسی بلند مرسدس بنز

مرسدس بنز EQS SUV تنها شاسی­بلند لوکس تمام الکتریکی سه ردیفه بازار خودرو است. این خودرو پنج نفره در سه سطح مختلف به بازار عرضه شده و محبوب‌ترین سبک این شاسی بلند مدل 580 4MATIC محسوب می‌شود. قیمت این سبک محبوب مدل EQS SUV تقریبا 127 هزار و 100 دلار است. قیمت بالای این خودرو سبب شده که طرفداران به راحتی امکان خرید آن را نداشته باشند و به آسانی این اتومبیل در دسترس هر فردی قرار نگیرد. برد الکتریکی این خودرو بین 285 تا 305 مایل اعلام شده است.

بهترین مرکز تعمیر بنز کدام است؟

این خودروها جدیدترین سری اتومبیل‌های مرسدس بنز هستند که متاسفانه به دلیل تحریم­ها به ایران وارد نشده‌اند. هم اکنون مرسدس بنزهای موجود در بازار ایران مربوط به تولید سال‌های گذشته است، ولی با این حال این مدل خودروها و خریداران آن همچنان در بازار حضور دارند.

در صورتی که مایل به خرید مرسدس بنز از مدل‌های سال‌های گذشته هستید، حتما باید سلامت موتور و قطعات مختلف این خودرو را چک کنید و سپس به معامله بپردازید، زیرا در شرایط حاضر و با تورم پیش آمده، قطعات این خودرو قیمت بسیار بالایی دارند و در صورت ناقص بودن عملکرد آن‌ها و وجود مشکل، احتمالا خریدار ملزم به پرداخت هزینه زیادی خواهد شد.

در صورتی که فروشنده این نوع خودروها هستید نیز بهتر است که قطعات ناقص را تعویض کرده و سپس آن را به خریدار تحویل دهید. فروشگاه “عارفیان سرویس” یکی از مراکز معتبر است که تعمیرات بنز را انجام می‌دهد. افراد به منظور عیب­یابی خودرو بنز خود می‌توانند به این مرکز مراجعه کرده تا تعمیرات در کمترین زمان ممکن و با قطعات اصلی انجام شود. این مجموعه به آدرس اینترنتی https://arefiyanservice.com/ تمامی قطعات بنز را به صورت اصل و با گارانتی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : عارفیان سرویس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “محبوب ترین مدل های بنز 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز