مجتمع فنی تهران و هرآنچه باید درباره آن بدانید

مجتمع فنی تهران-کاماپرس

مجتمع فنی تهران یکی از مراکز آموزشی است که به دلیل برگزاری دوره‌های پرشمار تخصصی شهرت یافته است.

کاماپرس درادامه به معرفی مجتمع فنی تهران و خدمات آن می‌پردازد؛

* این مجتمع فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ با آموزش دوره‌های الکتروتکنیک، الکترومکانیک، تعمیر رادیو و تلوزیون سیاه سفید و رنگی و برق صنعتی آغاز کرد.

* مسئولان این مرکز آموزشی مدعی هستند که مجتمع فنی تهران، در حال حاضر بزرگترین مرکز آموزش آی سی تی کشور است.

* مدارک دوره‌های آموزشی این مجتمع به دو زبان ارائه می شوند و برخی از رشته‌ها دارای مدرک بین‌المللی از انگلستان و کانادا هستند.

راز آسمان پایتخت

* برخی دوره‌هایی آموزشی مجتمع همچون هیدرولیک، پنیوماتیک و پی ال اس با همکاری شرکت فستو که یک شرکت آموزشی آلمانی است، برگزار می‌شود. مدارک این دوره‌ها توسط مجتمع فنی تهران و شرکت فستو صادر می‌شود.

مجتمع فنی تهران-کاماپرس

*مجتمع فنی تهران با همکاری شرکت‌های بین‌المللی تلاش می‌کند تا دانشجویان خود را جهت گذراندن قسمتی از دوره‌ها به کشورهای دیگر اعزام کنند تا علاوه بر مدرک این مجتمع، موفق به دریافت مدرک‌های معتبر بین‌المللی از کشورهای دیگر شوند.

* شهریه‌ این موسسه به دلیل تخصیص ساعات طولانی‌تر آموزشی از برخی موسسه‌های مشابه گران‌تر است.

* سعید سعادت، مدیرعامل مجتمع فنی تهران به عنوان کارآفرین برتر در چهاردهمین جشنواره حوزه خدمات انتخاب شده است. از افتخارات مجتمع فنی، می‌توان به کسب جایزه نوبل کارآفرینی از موسسه نوبل اروپا، گواهی مدیریت شایسته از مرکز ای بی سی ال اتحادیه اروپا، گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان و گواهینامه بین المللی برترین کیفیت مدیریت از اروپا اشاره کرد.

* ساختمان دفتر مرکزی مجتمع در سعادت آباد تهران قرار دارد. ۱۸ شعبه دیگر این مرکز آموزشی در البرز، مازندران، اصفهان، لرستان، بوشهر، خوزستان، گیلان، یزد و… مشغول به فعالیت است.

نویسنده: فاطمه مرزبان

انتهای پیام

مرتبط با : مجتمع فنی تهران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز