ماشین پرنده تک سرنشین سوئدی رونمایی شد

تور لحظه آخری-کاماپرس

شرکت سوئدی جتسون به تازگی از ماشین پرنده خود به نام جتسون وان رونمایی کرد. این خودرو 92 هزار دلار قیمت گذاری شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از بیزنس اینسایدر، شرکت‌های خودروسازی همیشه به دنبال بازارها و ایده‌های جدید هستند و به نظر می‌رسد ماشین های پرنده بمب جذاب بعدی این شرکت‌ها و بخشی از آینده صنعت خودرو باشند.

شرکت سوئدی جتسون در ساخت اولین ماشین پرنده خود، از هشت موتور الکتریکی با توان 102 اسب بخار بهره برده است. ضمنا سرعت حرکت این ماشین 100 کیلومتر بر ساعت است و در حال حاضر می‌تواند تا مدت زمان 20 دقیقه بطور مداوم و بدون وقفه حرکت کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

حداکثر ارتفاعی این خودرو حین پرواز، هنوز اعلام نشده است. البته برای ایمن سازی این خودرو از هیچ امکانات و فناوری دریغ نشده و دارای سیستم اضطراری کنترل است. ضمن این که جتسون اعلام کرده که این خودرو حتی اگر موتور خودرو را از دست بدهد همچنان می‌تواند کار کند! در واقع این ماشین به چتر نجات با سیستم استقرار سریع و سنسور تشخیص موانع بر روی زمین مجهز شده است.

هرچند که جتسون تا به حال برای سال 2022 تعدادی از این خودروی پرنده را بپیش فروش کرده، اما برنامه‌های جدی‌تری برای فروش و عرضه آن در سال 2023 دارد که علاقمندان به این خودرو می‌توانند از همین حالا به صورت آنلاین و با پیش پرداخت 22 هزار دلار آن را خریداری کنند.

مرتبط با : جتسون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز