نکات مهم برای انتخاب ماشین عروس

ماشین عروس-کاماپرس
لست سکند

یکی از بهترین شب‌های زندگی هر شخصی، شب عروسی اوست که با داشتن پکیج کامل پذیرایی، گل آرایی جایگاه، دسته گل و از همه مهم‌تر ماشین عروس، خاطره‌انگیزتر می‌شود. بسته به علاقه عروس و داماد، سبک و مدل عروسی متفاوت است و مدل ماشین و پذیرایی و گل آرایی نیز تفاوت می‌کند.

به گزارش کاماپرس، مراسم عروسی، یکی از ماندگارترین مراسم‌ها برای زوج‌ها است و به همین دلیل تا حد امکان برای بهتر برگزار کردن آن و گذراندن اوقات خوب در کنار دوستان و بستگان خود تلاش می‌کنند. معمولا مردم بیشتر به مسائلی مانند کیفیت پذیرایی مراسم عروسی، باغ یا تالار و دی جی توجه می­‌کنند و رسیدگی‌های شخصی و مربوط به لباس عروس و داماد و آرایشگاه هم جای خود را دارد ؛ اما آنچه که در عکس‌­ها و فیلم­‌ها بیشتر خودنمایی می‌کند، ماشین عروس است.

در این گزارش نکات مهم برای انتخاب ماشین عروس و چگونگی اجاره کردن آن ارائه شده است.

ملاک‌­های ماشین عروس

ماشین عروس به جز جذابیت‌­های بصری، وسیله‌ای برای راحتی عروس و داماد در روز مراسم است و به همین دلیل باید بهترین نوع آن انتخاب شود. هنگام انتخاب ماشین عروس باید برخی موارد را در نظر گرفت که در ادامه به آنها پرداخته شده است:

اگر مایل به داشتن اوقات خوش هستید و می‌خواهید بهترین شب زندگی و عکس‌ها و فیلم‌های آن جذاب باشد، می‌توانید ماشین کلاسیک را انتخاب و اجاره کنید.

راز آسمان پایتخت

بهتر است ماشین خود را از یک مجموعه معتبر و باسابقه اجاره کنید؛ مجموعه‌ای که قرارداد اجاره را کاملا دقیق و درست تنظیم کند و اتومبیل سالم و خوبی را در اختیار شما بگذارد.

کار تزئین ماشین عروس را به یک گروه متخصص و کار بلد بسپارید تا دغدغه انتخاب گل ، تزئینات و نظایر آن را نداشته باشید.

موارد فوق مهمترین‌­ها هستند و باقی مسائل کمرنگ‌تر به نظر می‌رسد، اما به طور کلی درباره نوع ماشین عروس و تزئین آن باید اطلاعات لازم را به دست آورد.

انتخاب مدل ماشین عروس

نوع ماشین عروس به سبک عروسی بستگی دارد. اگر سبک عروسی نوستالژی است یا فیلمبرداری و عکاسی فرمالیته سبک کلاسیک مدنظر است، باید به دنبال ماشین قدیمی بود.

چرایی رونق گرفتن اجاره ماشین کلاسیک

امروزه اجاره ماشین­‌های قدیمی مثل فولکس، بنز، شورلت و ماشین های آمریکایی کروک برای مراسم ‌ها رونق زیادی پیدا کرده است. به نظر می­‌رسد افزایش علاقه­‌مندی مردم به این نوع ماشین‌ها نیز مرتبط با تفکرات و خاطرات آنان باشد. در گذشته خودروهای کلاسیک مستقیما از کشورهای آمریکا و اروپا به ایران وارد می‌شد و سوار شدن و رانندگی با آن‌ها فرهیختگی صاحبانش را نشان می‌داد و روی اذهان مردم بسیار موثر بود. اکنون مردم برای یادآوری خاطرات خوب گذشته، این نوع ماشین‌های اصیل را که در رنگ بندی جذاب و منحصر به فرد وجود دارند، برای مراسم عروسی و عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته اجاره می‌کنند تا عکس و فیلم متفاوتی داشته باشند.

ماشین کلاسیک از کجا اجاره کنیم؟

اگر مایل به اجاره خودرو کلاسیک و قدیمی هستید، بهتر است با چند کلیک و بدون مراجعه حضوری، به سایت «ماشین قدیمی» به آدرس com.اجاره-ماشین-عروس-قدیمی سر بزنید. این مجموعه بالغ بر 20 سال در زمینه اجاره خودروهای قدیمی به مشتریان خود به صورت حرفه‌ای خدمات ارائه می‌دهد. افرادی که مایل به رنت یا اجاره کردن ماشین کلاسیک از نوع کادیلاک، بنز، شورلت، فولکس و … هستند، سایت ماشین قدیمی بهترین درگاه برای آنان محسوب می‌شود؛ چرا که این مجموعه کلاسیک‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین ماشین‌های لوکس را برای رنت در اختیار مشتریان می‌گذارد و متقاضیان با چند کلیک می‌توانند طی چند دقیقه به کلکسیون ماشین‌های کلاسیک و قدیمی این مجموعه دست پیدا کنند. کارشناسان تیم ماشین قدیمی به شما کمک خواهند کرد که بهترین ماشین کلاسیک را رزرو کنید.

متقاضیان رزرو خودروهای کلاسیک به عنوان ماشین عروس نیازی به ارائه چک و سفته، مدارک هویتی مانند شناسنامه، کارت ملی و گواهینامه، سند، احراز نامه محل سکونت و کار، ودیعه پول نقد و مبلغی بابت خلافی خودرو تا دو ماه  ندارند . این مجموعه خودروهای خود را با راننده در اختیار متقاضیان می‌گذارد و اجاره می‌دهد؛ بنابراین تضمین‌های زیادی از مشتری دریافت نمی‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : گلزار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز