ماجراجویی هیجان انگیز با تور آفریقای جنوبی

تور لحظه آخری-کاماپرس

آفریقای جنوبی با داشتن طبیعتی منحصر به فرد، حیات وحش بی‌نظیر، سواحل خارق‌العاده و اکوسیستم متنوع تا شهرهای پر زرق و برق مدرن یکی از پرطرفدارترین مقاصد تفریحی گردشگران از سراسر دنیا است. سفر به این کشور یکی از ماندگارترین و خاطره‌انگیزترین سفرهایی است که هر کس می‌تواند در طول زندگی خود تجربه کند.

کاماپرس در این گزارش هیجان انگیزترین جاذبه های آفریقای جنوبی را معرفی می‌‌کند؛

کیپ تاون بهترین مکان برای استراحت در شهر

کیپ تاون مشهور به عروس آفریقا شهری ساحلی با بافتی مدرن و اروپایی همراه با دریایی از مرجان‌های زیبا و ساحلی از شن‌های سفید به عنوان یکی از زیباترین شهرهای جهان شناخته شده است. کوه تیبل از شگفتی‌های طبیعت این شهر به شمار می‌رود. پرواز با پاراگلایدر بر فراز کوهستان سبز و اقیانوس هند، موج سواری، کوهنوردی و دوچرخه سواری در کوهستان از جمله تفریحات جذابی هستند که گردشگران می‌توانند همراه با تور آفریقای جنوبی در کیپ تاون تجربه کنند.

از خلیج بولدرز تا شهر کیپ تاون با ماشین تنها یک ساعت فاصله است. این ساحل شنی زیبای سفید به منطقه حفاظت شده دریایی پارک ملی کوه تیبل تعلق دارد و برای بازدید از آن باید هزینه ورودی پرداخت کرد. این منطقه یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های دیدنی برای دوست‌داران طبیعت‌گردی و حیات وحش محسوب می‌شود. گردشگران با بازدید از این منطقه حدود 2 هزار پنگوئن را مشاهده می‌کنند که از این سو به آن سو می‌روند. تماشای آنها در حالی که در محیط طبیعی آزاد در حال گذران زندگی هستند، تجربه‌ای جذاب و دوست‌داشتنی برای علاقه‌مندان به حیات وحش پدید آورده است.

راز آسمان پایتخت

سافاری در پارک ملی کروگر

پارک ملی کروگر بزرگترین پناهگاه حفاظت شده از حیوانات در آفریقای جنوبی است. این پارک بسیاری از گونه‌های جانوری همچون پلنگ، شیر، زرافه، بوفالوی آفریقایی، کرگدن و 147 گونه‌ی مختلف پستاندار آفریقایی را در خود جای داده است. این پارک همان چیزی است که علاقه‌مندان به حیات وحش به آن نیاز دارند، هدف اصلی بازدید از این منطقه سافاری و تماشای جانوران گوناگون در زیستگاه طبیعی آنها از فاصله نزدیک است.

در این منطقه تورهای پیاده‌گردی و خودروگردی برای بازدیدکنندگان فراهم شده است. این تورها بازدیدکنندگان را در سه نوبت صبح، عصر و شب به زیستگاه‌های جانوران اهلی و وحشی می‌برند تا گردشگران از نزدیک به تماشای زندگی روزمره این حیوانات بپردازند. اما تور پیاده‌روی کروگر لذت و شگفتی‌های وصف نشدنی خاص خود را دارد. شرکت در تورهای پیاده‌گردی تجربه‌ای ناب و تکرار نشدنی از تماشای حیوانات گوناگون را برای گردشگران به همراه می‌آورد.

کنیسنا زیباترین سواحل طلایی رنگ

باغ راه کنیسنا یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری آفریقای جنوبی است که در میان کوه‌ها و رودخانه‌های آرام همراه با سواحل طلایی محسور شده است.

بخش زیادی از شگفتی‌های سفر به آفریقای جنوبی تماشای حیات وحش و شرکت در سافاری‌های بی‌نظیر آن است. پارک فیل‌های کنیسنا یکی از بزرگترین و بهترین پناهگاه‌های فیل‌های جهان است که با شرکت در تورهای روزانه می‌توان زندگی روزمره فیل‌ها را تماشا کرد و حتی با سوار شدن بر روی آنها سواری مهیجی را تجربه کرد.

تور-آفریقای-جنوبی-کاماپرس

ژوهانسبورگ شهری برای علاقه‌مندان به تاریخ کهن

ژوهانسبورگ مشهور به شهر طلایی با داشتن جاذبه‌های فراوان گردشگری، منبعی پر رونق از فرهنگ و هنر است و برپایی گالری‌های هنر متعدد آن را به یکی از توریستی‌ترین مناطق دنیا تبدیل کرد.

موزه خانه‌ی ویکتوریا، موزه آپارتاید، پارک گلد ریف سیتی، سووتو و موزه ماندلا و مراکز خرید متعدد از جمله جاذبه‌های دیدنی شهر زیبای ژوهاسنبورگ به شمار می‌روند. موزه آپارتاید ژوهانسبورگ با ارائه عکس‌ها، فیلم‌ها و مستندات مختلف حوادث تلخ و غم‌انگیز تاریخ آفریقای جنوبی را به نمایش می‌گذارد و داستانی تامل برانگیز از نژاد‌پرستی را به بازدیدکنندگان نشان می‌دهد.

تماشای نهنگ ها در هرمانوس

هرمانوس یکی از زیباترین نقاط دنیا برای تماشای رقص و آواز نهنگ‌هاست. گردشگران تمامی روز در کناره‌های ساحل شنی به تماشای نهنگ‌ها می‌نشینند و یا بسیاری از آنها با صرف هزینه بیشتر همراه با کشتی‌های تفریحی کروز زمانی که خورشید در حال غروب است به تماشای این نهنگ‌های زیبا می‌پردازند. فستیوال سالانه نهنگ‌ها در این منطقه در ماه سپتامبر برگزار می‌شود و این شهر با داشتن سواحلی زیبا و تفریحات آبی متعدد همچون غواصی، ماهیگیری و غواصی در قفس همراه با کوسه‌های سفید از شهرت بسیار بالایی برخوردار است.

بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی

افراد پیش از سفر به آفریقای جنوبی باید توجه داشته باشند که در چه بازه زمانی برای خرید تور این منطقه اقدام کرده‌اند، زیرا سفر در برخی از بازه‌های معینی از سال به دلیل شرایط آب و هوایی نامناسب، دشوار خواهد بود. ماه‌های آوریل تا اکتبر یعنی از اواسط فروردین تا آبان به عنوان بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی شناخته می‌شود.

انتخاب بهترین زمان برای سفر به آفریقای جنوبی به علایق گردشگران و تجربیاتی که قصد کسب کردن آن را دارند، باز می‌گردد. بسیاری از گردشگران تعطیلات بهار و تابستان را بهترین زمان برای فرار از گرمای کشور و پناه بردن به هوای معتدل و گاها بارانی این کشور می‌دانند.

شرایط و مدارک لازم برای رزرو یا خرید تور آفریقای جنوبی

متقاضیان خرید تور آفریقای جنوبی باید مدارکی همچون اصل گذرنامه، گردش حساب بانکی 4 ماهه همراه با مهر و امضا، کپی تمامی صفحات شناسنامه و اصل مدارک شغلی را برای اخذ ویزای این کشور آماده کنند و تمامی این مدارک باید به زبان انگلیسی ترجمه شود.

سفری مهیج همراه با تور آفریقای جنوبی ایوار

آژانس ایوار به عنوان مجری مستقیم تور آفریقای جنوبی با برگزاری سفری خاطره‌انگیز و مهیج خدماتی همچون اقامت در بهترین هتل‌های 5 ستاره، بازدید از زیباترین جاذبه‌های طبیعی و گشت‌های سافاری در پارک‌های جنگلی را به گردشگران ارائه می‌دهد.

آن‌چه که تور آفریقایی جنوبی با ایوار را از دیگر آژانس‌های گردشگری متمایز می‌کند همراه بودن تورلیدر فارسی زبان، بیمه مسافرتی، تسهیل روند اخذ ویزا و برنامه سفر دقیق و هیجان‌انگیز و گشت‌های شهری است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز