لوازم آرایشی و بهداشتی مای را بیشتر بشناسید

داشتن پوست بی‌نقص و موی لطیف، نه فقط دغدغه‌ی خانم‌ها که بسیاری از افراد است. به خصوص که آلودگی هوا و سبک زندگی‌ها و رژیم‌های غذایی متفاوت، مراقبت از پوست و مو را به یک چالش برای مردان و زنان تبدیل کرده است.

سال‌های زیادی است که شرکت‌های آرایشی و بهداشتی در راستای رفع نیازهای زیبایی و بهداشتی افراد فعالیت می‌کنند و شرکت آریان کیمیا تک با برند شناخته شده «مای» یکی از همین آنهاست.

کاماپرس در ادامه به ۱۹ نکته خواندنی درباره برند مای می‌پردازد که دانستن آنها برای علاقمندان به لوازم آرایشی و بهداشتی جذاب خواهد بود؛

۱. شرکت آریان کیمیا تک با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و در سال ۱۳۸۱راه اندازی شد. این گروه با نام تجاری آرایشی و بهداشتی برند «مای» تحت لیسانس شرکت کال اندکو آلمان، محصولات خود را تولید می‌کند.

۲. این شرکت فعالیت عمده خود را در فروش و توزیع محصولات مراقبت از پوست، لوازم آرایشی، عطر و دارو برای استفاده عموم عرضه می‌کند. مواد اولیه برند مای از کشورهایی نظیر آلمان، فرانسه و سوئیس تامین می‌شود، مای با برندهای خارجی برابری می‌کند و جزو مدرن‌ترین و مجهزترین آزمایشگاه‌های خاورمیانه به حساب می‌آید.

راز آسمان پایتخت

۳. ناصر گورایی در سمت مدیرعامل، به همراه علیرضا کیانی، کوروش شایان و چند عضو دیگر، اعضای هیئت مدیره شرکت آریان کیمیا تک را تشکیل می‌دهند.

۴. شرکت آریان کیمیا تک محصولات خود را با برندهای تجاری «مای، شون، کالیستا و نئودرم» روانه بازار می‌کند که در این میان غیر از مای، برند «کالیستا» نیز توانسته طرفداران زیادی بین مصرف‌کنندگان لوازم آرایشی پیدا کند.

۵. کالیستا در زبان لاتین به معنی «زیباترین» است. این برند با شعار «دنیات رو با کالیستا شاد کن» در سال ۱۳۹۵ کار خود را آغاز کرد. لوازم آرایشی کالیستا مواد اولیه خود را از کشورهای اروپایی تامین می‌کند.

۶. برند مای نیز تولیدات خود را با نام‌های محصولات دارویی مای فارما، کودکان مای، آرایشی کلاسیک مای و بلک دایموند به بازار عرضه می‌کند. محصولات آرایشی مای در گروه آرایش صورت، لب، چشم و لاک ناخن تقسیم می‌شود. در گروه محصولات بهداشتی نیز کرم‌ها و محصولات مراقبت از مو، بهداشت و مراقبت از بدن، شوینده، پاک‌کننده و ضدعفونی کننده تولید می‌کند.

۷. شرکت آریان کیمیا تک دارای استانداردهای بین‌المللی «عملکرد خوب» در تولید دارو و استاندارد روش‌های «تولید خوب» در لوازم آرایشی است.

۸. صفحه مجازی برند مای در اینستاگرام توسط ۹۹ هزار نفر دنبال می‌شود..

۹. ماموریت اصلی برند مای، حفظ سلامت و محافظت از پوست و مو مصرف‌کنندگان است. برند مای در جهت تولید و ایجاد تنوع محصولات در راستای برآورده کردن نیازهای رو به تغییرجامعه، در راستای ارتقای سلامت و زیبایی در کشور قدم برمی‌دارد.

۱۰. مجموع ارزهای دریافتی شرکت آریان کیمیا تک عدد ۳۷۶،۳۶۴،۱۸۶،۴۸۰ ریال است.

۱۱. شرکت آریان کیمیا تک، به عنوان برترین تامین کننده دانش‌محور محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه، در ۵ قاره برای تامین و فروش این لوازم حضور دارد.

۱۲. به گزارش موسسه بین‌المللی یورو مانیتور، در سال ۱۳۸۹ گروه آریان کیمیا تک، رتبه اول فروش بیشترین محصولات آرایشی و بهداشتی در بازار ایران طی ۴ سال متمادی به را کسب کرد. مؤسسه یورومانیتور، یکی‌ از شرکت‌های معتبر بین‌المللی تحلیل بازار است که در سال ۱۹۷۲ تاسیس شد. استخراج اطلاعات و تحقیقات بازار و ارائه گزارش‌های اطلاعاتی کسب و کار و صنعت، فعالیت‌های این مؤسسه به شمار می‌رود.

۱۳. شرکت آریان کیمیا تک در بهمن ماه سال جاری با نماد «کیمیا تک» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد. شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ، پاکشو، کیان الماس مهر و … از جمله سهام‌داران این شرکت هستند.

۱۴. در سال ۱۳۹۲ شرکت آریان کیمیا تک صادراتش را به کشورهای حوزه خاومیانه آغاز کرد.

۱۵. از جمله فعالیت‌های اجتماعی برند لوازم آرایشی و بهداشتی مای، کمک به قشر زحمتکش کادر درمان بوده است. این برند با ارسال کرم مرطوب کننده به صورت هدیه، در حفظ سلامتی پوست این افراد تلاش خود را می‌کند.

۱۶. برند مای در سال ۱۳۹۸ حامی مالی تجهیز هنرستانی به نام «نرگس خانعلی‌زاده» شد؛ پرستاری که در مبارزه با ویروس کووید ۱۹جانش را از دست داد. این مرکز در لاهیجان با ظرفیت ۱۷۵ نفر زیر نظر خیریه مهرگیتی قرار دارد.

۱۷. برند مای مردانه حامی تیم «رسانه ورزش» به کاپیتانی عادل فردوس پور شد. این تیم در حال حاضر در صدر لیگ حرف و مشاغل، با هفت بازی و هفده امتیاز قرار دارد.

۱۸. لوازم آرایشی و بهداشتی مای در سال ۱۳۹۷عنوان «برند برتر» را در حوزه آرایشی و بهداشتی به دست آورد و در همین سال موفق به کسب عنوان صادرکننده نمونه کشوری و واحد صنعتی نمونه شد.
همچنین در سال ۹۸ و ۹۹ تندیس زرین برند محبوب مصرف کنندگان را دریافت کرد.

۱۹. برند مای در سال ۱۳۹۵ در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ حضور داشت.

مرتبط با : مای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز