قیمت پرفروش ترین گوشی‌ های بازار

لست سکند

در حال حاضر پرفروش ترین گوشی های بازار ایران از برندهای شیائومی، هوآوی، سامسونگ و اپل هستند که مدل‌های مختلف‌شان، طیف قیمتی وسیعی در بازار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت این گوشی‌ها بر اساس داشتن یا نداشتن گارانتی و همچنین نوع گارانتی می‌تواند نوسان داشته باشد. در ادامه به قیمت پر فروش ترین گوشی های بازار خواهیم پرداخت؛

از هوآوی چه خبر؟

هوآوی به دلایل متعدد، دیگر در بازار ایران آن تکاپوی سابق را ندارد، اما همچنان افرادی هستند که ترجیح می‌دهند یک گوشی از این برند را دستشان بگیرند. هوآوی نوآ 8 با قابلیت 5 جی، یکی از جدیدترین گوشی‌های این برند با قیمت 11 تا 14 میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

هوآوی وای ۹ آ هم قیمتی بین 6 میلیون و 300 تا هفت میلیون و نیم دارد. در حالی که، هوآوی وای ۷ آ ارزان‌تر و در رنج قیمتی 4 و نیم تا پنج میلیون و 500 هزار تومان است.

گوشی شیائومی چند؟

گوشی های شیائومی ، در رنج قیمتی متنوع‌تری موجود هستند؛ گران‌ترین گوشی این برند شیائومی می ۱۱ اولترا با قیمت 45 تا 50 میلیون تومان است. اما گوشی‌های ارزان شیائومی هم پرطرفدار هستند. شیائومی پوکو اف ۳ به عنوان یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی 8 میلیون و 600 تومان است. پوکو ایکس ۳ پرو هم قیمتی برابر با 6 میلیون و 500 هزار تومان دارد.

قیمت روز آیفون

پرفروش‌ترین آیفون اپل بازار اکنون آیفون اس ای ۲۰۲۰ است که یک گوشی میان‌رده به شمار می‌رود و در مقایسه با سایر گوشی‌های آیفون ، قیمت کمتری برابر با 12 تا 14 میلیون تومان دارد. پس از آن گوشی موبایل اپل مدل آیفون 13 با ظرفیت 128 گیگابایت ، 28 میلیون و 500 میلیون تومان است.

گوشی موبایل اپل مدل آیفون ۱۳ پرو مکس با ظرفیت 256 گیگابایت نیز 44 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد.

سامسونگ های خوش‌قیمت

پرفروش ترین گوشی سامسونگ بازار اکنون گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ ۱۲ با قیمت چهار میلیون و 250 هزار تومان است. گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی آ ۳۲  نیز پرطرفدار است و به قیمت هفت میلیون و 660 هزار تومان به فروش می‌رسد. روی گوشی موبایل سامسونگ مدل آ ۵۲ اس ۵ جی نیز به عنوان یک میان‌رده با کیفیت با قیمت 10 میلیون و 669 تومان می‌توان حساب کرد.

مرتبط با : اپلسامسونگشیائومیهوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز