قیمت هتل های تبریز 10 شهریور 1401 / اقامت در هتل های تبریز چقدر هزینه دارد؟

تبریز، شهری است که اولین هتل مدرن ایرانی در آن در سال 1284 تاسیس شد. این شهر که در شمال غرب ایران واقع شده است، هنوز هم مقصد گردشگران بسیاری است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شهر تاریخی تبریز بیش از سه هزار سال قدمت دارد و از گذشته تاکنون از شهرهای مهم و اصلی ایران به‌حساب می‌آید. از این رو، اقامت در آن به موضوعی مهم تبدیل شده و هتل‌های زیادی با خدمات و امکانات متنوع در تبریز وجود دارد. در ادامه این مطلب، هتل های مهم این شهر معرفی خواهند شد؛

1. هتل لاله پارک تبریز

این هتل ۵ ستاره زیرمجموعه هتل‌ کایا ترکیه است و امکانات رفاهی کاملی به مسافرانش می‌دهد. هتل لاله پارک که از سال ۱۳۹۵ کارش را شروع کرده، ۱۷ طبقه، ۲۲۰ اتاق و ۸ آسانسور دارد. همچنین بلکه استخری با فواره‌های زیبا و پارکی سبز ورودی آن را تزئین کرده است. هتل لاله پارک در همسایگی کوه عینالی واقع شده‌ و این همجواری چشم انداز زیبا و منحصر به فردی را برای مهمانان فراهم آورده‌است.

2. هتل لاله کندوان تبریز

هتل صخره‌ای لاله کندوان سومین هتل صخره‌ای جهان با طبیعتی کوهستانی است که در قلب روستای تاریخی کندوان قرار دارد، روستایی که قدمتش به قرن هفتم هجری باز می‌گردد. این هتل ۵ ستاره ۱۶ اتاق دارد که در دل کوه قرار گرفته‌اند و اتاق‌های سنگی و طبیعی هستند به طوری که چشم‌انداز آنها کوه یا رودخانه است. از هتل لاله کندوان تا مرکز شهر تبریز حدود ۵۷ کیلومتر فاصله است.

راز آسمان پایتخت

3. هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی تبریز در اسفند سال 1380 با 17 طبقه و 180 باب اتاق و رستوران گردان به بهره‌برداری رسید. تجهیزات کامل و موقعیت مکانی مناسب، هتل ائل گلی تبریز را به یکی از پرطرفدار‌ترین هتل‌های این شهر تبدیل کرده است چراکه ساختمان هتل در کنار پارک واقع شده و بیشتر 180 اتاق آن منظره تفریحگاه و دریاچه ائل گلی را به نمایش می‌گذارند.

4. هتل بین المللی تبریز

هتل بین المللی تبریز در سال 1348 به بهره‌برداری رسید که در 5 طبقه بنا شده‌است و دارای 132 باب اتاق است. این هتل عضو گروه هتل‌های آریا به شمار می‌آید. هتل بین‌المللی با امکانات و خدماتی نظیر رستوران و تالار بلوط و نیلوفر با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی همراه با بوفه‌های متنوع اردور، کافی شاپ یاس، رستوران تابستانه در میان فضای سبز هتل و در کنار آبشار و استخر، استخر، سونا، امکانات ویلچر و رمپ ویژه معلولین و جانبازان، تاکسی سرویس، اینترنت پرسرعت رایگان وایرلس، صندوق امانات، خشکشویی، روم سرویس، پارک کودک و پارکینگ از میهمانان پذیرایی می‌کند.

5. هتل شهریار تبریز

یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره تبریز، هتل بین‌المللی شهریار است که دور از شلوغی مرکز شهر، در منطقه ائل گلی قرار گرفته است. این هتل از سال ۱۳۸۶ کارش را شروع کرده و اکنون، اتاق‌های دلباز و برخورد خوب کارکنان، آن را به یکی از هتل های خوب تبریز تبدیل کرده است.

در ادامه قیمت یک شب اقامت در هرکدام از هتل های تبریز قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : ایران هتل‌ آنلاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز