قیمت طلا گران شد

تور لحظه آخری-کاماپرس

بررسی تحولات بازار طلا نشان می دهد که قیمت این فلز گرانبها امروز (28 مرداد 99) افزایش یافته است و هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۰.۹۷ درصدی نسبت به دیروز ، یک میلیون و شصت و هشت هزار و هشتصد و سی و پنج تومان فروخته می شود.

به گزارش کاماپرس، علاوه بر افزایش قیمت طلا، قیمت سکه هم روندی صعودی را طی کرده و در حالی که روز گذشته هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ده میلیون و پانصد و هفتاد هزار تومان فروخته شد، امروز با رشد 3.47 درصدی به ده میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان رسید.
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار، یک میلیون و ۷۳ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 10 میلیون و 600 هزار تومان است.

قیمت نیم سکه و ربع سکه در بازار

به گزارش تسنیم، قیمت هرگرم طلای 24 عیار یک‌میلیون و 434 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 650 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 2002 دلار معامله می‌شود.
همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی 5میلیون و 400 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 80 هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و 700 هزار تومان تعیین شده است.

وضعیت بازارجهانی طلا

راز آسمان پایتخت

به دنبال تضعیف ارزش دلار در بازارهای جهانی، قیمت طلا روز سه شنبه(امروز) شاهد افزایش بود، هرچند تقویت شاخص ها در بورس آمریکا و نشانه هایی از ترمیم فعالیت های اقتصادی سبب شد تا رشد قیمت طلا محدود شود.
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.33 درصد افزایش به 1991 دلار و 94 سنت رسید. قیمت طلا در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر با 0.18 درصد رشد به 2002 دلار و 30 سنت رسید.
شاخص ارزش دلار امروز با 0.2 درصد کاهش به پایین ترین رقم بیش از یک هفته گذشته رسید و موجب ارزان تر شدن طلا برای خریدارانی شد که از ارزهای غیردلاری استفاده می کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز