قیمت سکه 500 هزار تومان دیگر بالا رفت

تور لحظه آخری-کاماپرس

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت سکه تمام طرح جدید(سکه امامی) امروز 500 هزار تومان گران تر شده و به 15 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس، با وجود کاهش قیمت اونس جهانی طلا، قیمت سکه امروز افزایشی شده است. پیش بینی های قبلی در مورد قیمت طلا اغلب بر افزایش قیمت فلز زرد در کوتاه مدت تاکید دارند و نوسان های کاهشی را به تحولاتی همچون نتیجه انتخابات آمریکا و تغییر وضعیت فعلی حاکم بر کاخ سفید موکول کرده اند.

بر اساس گزارش دنیای اقتصاد قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه 14 آبان ماه 1399 با 500 هزار تومان افزایش به 15,100,000 (پانزده میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، افزایش 3.31 درصدی داشته است.

افزایش 300 هزار تومانی قیمت نیم سکه و ربع سکه

نیم سکه نیز امروز300 هزار تومان گران تر شد و  به ۷,۸۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۳.۸۴ درصدی داشته است. در بازار امروز ربع سکه نسبت به ۲ روز پیش، با ۳۰۰۰۰۰ تومان افزایش، ۵,۵۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و پانصد هزار) تومان نرخ گذاری شد. همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۳.۴۴ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲,۹۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و نهصد هزار) تومان معامله شد.

راز آسمان پایتخت

ضمنا در بازار داخلی در حالی که چشم ها به نتایج انتخابات آمریکا دوخته شده است قیمت طلا امروز ثابت ماند و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۱,۳۱۵,۲۰۰ (یک میلیون و سیصد و پانزده هزار و دویست) تومان قیمت خورد.

شایان ذکر است بر اساس گزارش دنیای اقتصاد هر اونس طلا، امروز به ۱,۸۹۱ (یک هزار و هشتصد و نود و یک ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۷۴ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز