قیمت سکه 400 هزار تومان ریزش کرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه 10 آبان 99 با کاهش 400 هزار تومانی مواجه شد و در اوایل کانال 13 میلیونی قرار گرفت.

به گزارش کاماپرس، بازار سکه طی مهرماه بسیار پررونق بود و بعد از خودرو بیشترین بازدهی نصیب معامله گران این بازار شد اما آبان ماه را باید پایان دوران پرفروغ سکه دانست.

قیمت سکه از ابتدای آبان ماه حدود یک میلیون و 500 هزار تومان کاهش یافته تا روند کاهشی قیمت سکه در اواخر مهرماه در دومین ماه پائیز با شتاب بیشتری دنبال شود.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت سکه امامی امروز به ۱۳,۳۰۰,۰۰۰ (سیزده میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به دو روز پیش، کاهش ۳.۰۱ درصدی داشته است.نیم سکه، امروز به ۷,۳۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۶۹ درصدی داشته است.

علاوه بر این در بازار امروز ربع سکه نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۵۰۰۰۰ تومان کاهش، ۴,۹۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

راز آسمان پایتخت

در بازار امروز هر سکه گرمی نسبت به ۲ روز پیش، بدون تغییر، ۲,۷۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و هفتصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.قیمت طلا نیز امروز کاهشی بود که این امر تا حدودی تحت تاثیر کاهش قیمت اونس جهانی طلا اتفاق افتاد.

طلای داخلی و اونس جهانی هر دو کاهشی شدند

بر این اساس نرخ طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۲۶ درصدی، از ۱,۲۴۲,۵۰۰ (یک میلیون و دویست و چهل و دو هزار و پانصد ) تومان به ۱,۲۳۹,۳۰۰ (یک میلیون و دویست و سی و نه هزار و سیصد ) تومان رسید.

هر اونس طلا، امروز به ۱,۸۷۹ (یک هزار و هشتصد و هفتاد و نه) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۸ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز