قیمت زولبیا و بامیه در رمضان 99 چقدر گران شد؟

با تصویب ستاد تنظیم بازار قیمت زولبیا و بامیه مرغوب در رمضان 99 به قیمت هر کیلوگرم 24 هزار تومان به فروش خواهد رسید که نسبت به قیمت 20 هزار تومانی سال گذشته هر کیلوگرم از این محصول، 4 هزار تومان افزایش قیمت خواهد داشت.

به گزارش کاماپرس، بر اساس  تصمیم ستاد تنظیم بازار، قیمت زولبیا و بامیه درجه یک امسال با افزایش قیمت 4 هزار تومانی نسبت به رمضان 98 –  افزایش حدود 22/5 درصدی –  24 هزار تومان خواهد بود.

به نظر می رسد امسال با توجه به شیوع کرونا شاهد رونق فروش تلفنی و اینترنتی این نوع شیرینی در ماه رمضان باشیم . علاوه بر فروشگاه‌های آنلاین، بسیاری از قنادی‌ها نیز برای عقب نماندن از گود فروش غیرحضوری، با نصب اعلان‌هایی در ویترین و پشت شیشه واحدهای صنفی خود، از فروش تلفنی و اینترنتی زولبیا و بامیه در رمضان 99 خبر داده‌اند.

مجتبی شیرقاضی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان تهران در گفتگو با مهر، در خصوص عرضه این محصول در ماه مبارک رمضان با وجود شیوع ویروس کرونا در کشور، اذعان داشت: عرضه این محصول باید با رعایت پروتکل‌هایی بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت پذیرد.

مردم تخلف صنفی و بهداشتی را به 124 گزارش کنند

راز آسمان پایتخت

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان تهران گفت: برابر هماهنگی بعمل آمده، فروش زولبیا و بامیه، آش و حلیم  حدالامکان باید از طریق تلفنی و اینترنتی انجام شود. وی خاطر نشان کرد: بستر مناسب عرضه این محصولات در فضای مجازی فراهم شده و اتحادیه‌های ذیربط آمادگی خود را اعلام نموده‌اند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان تهران، افزود: طبق روال سنوات گذشته قیمت جدید زولبیا و بامیه در ایام ماه مبارک رمضان با توجه به قیمت مواد اولیه تعیین و به اتحادیه‌ها و صنوف مربوطه ابلاغ می‌گردد که امسال نیز به ازای هر کیلو زولیبا و بامیه درجه یک قیمت ۲۴ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی از هموطنان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و بهداشتی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اعلام نمایند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قیمت زولبیا و بامیه در رمضان 99 چقدر گران شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز