قیمت روز کامپیوتر آل این وان 25 مرداد 1401 / راهنمای خرید کامپیوتر همه کاره

کامپیوتر همه کاره یا همان کامپیوترهای آل این وان امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته و جایگزین کامپیوترهای دستکاپ شده‌اند. این کامپیوترها دیگر نیازی به کیس نداشته و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند؛ بنابراین خرید کامپیوتر همه کاره به نظر انتخاب بهتری برای دفاتر کار کوچک است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کامپیوتر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کامپیوترهای آل این وان تمام قطعات مورد نیاز را در بدنه باریک خود جای داده و دیگر نیازی به خرید کیس در کنار کامپیوتر خود ندارید؛ با وجود این ویژگی، کامپیوترهای همه کاره نه تنها فضای بسیار کمی از محیط را اشغال می‌کنند، بلکه جابه‌جایی و حمل آن‌ها نیز بسیار ساده است. با وجود این، خرید کامپیوتر همه کاره مناسب با قیمت به صرفه کار راحتی نیست؛ کاماپرس در ادامه به بررسی مختصر خرید این محصول پرداخته است.

نکات مهم در هنگام خرید کامپیوتر همه کاره

در هنگام خرید کامپیوتر آل این وان با توجه به گوناگونی برندها و مدل‌ها، باید به برخی از نکات مهم توجه کنید، تا با مناسب‌ترین قیمت، بهترین محصول را متناسب با نیازهای خود خریداری کنید.

صفحه نمایشگر

کامپیوترهای همه کاره معمولا در ابعاد بسیار بزرگ و بیش از 24 اینچ طراحی و تولید می‌شوند؛ در هنگام خرید آل این وان باید به ابعاد صفحه، رزولوشن متناسب با آن و مواردی مانند آن توجه کنند. چرا که این محصولات قابلیت تعویض صفحه نمایشگر را ندارند.

راز آسمان پایتخت

بررسی سی پی یو (CPU)

مهم‌ترین فاکتوری که در هنگام خرید کامپیوتر همه کاره باید به آن توجه کنید، ویژگی‌های سی پی سو محصول مورد نظر است. چرا که تعمیر قطعاتی چون CPU یا ارتقا آن‌ها برخلاف کامپیوترهای دسکتاپ چندان راحت نیست و بهتر است محصولی با قطعات باکیفیت خریداری کنید.

توجه به میزان حافظه

در هنگام خرید آل این وان توجه کنید که این نوع کامپیوتر معمولا دارای حافظه کمتری نسبت به کامپیوترهای دستکاپ است؛ پس قبل از خرید به میزان حافظه و نیازهای خود توجه داشته باشید.

توجه به پورت‌های آل این وان

در هنگام خرید کامپیوتر همه کاره، بهتر است به تعداد پورت‌های اتصالی نیز توجه کنید؛ چرا که این درگاه‌ها قابلیت اتصال کامپیوتر به انواع تجهیزات از جمله کارت‌های مختلف مموری، سیستم‌های صوتی، اتصال به لپ تاپ یا کنسول بازی و غیره را فراهم می‌کنند.

خرید کامپیوتر همه کاره یونیوو

یونیوو یکی از برندهای ایرانی معتبری است که در سال‌های اخیر، به طراحی و عرضه انواع آل این وان با کیفیت بالا و قیمت مناسب، اقدام کرده است. قیمت آل این وان یونیو و سایر محصولات این برند در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

 

مرتبط با : بهین تکنولوژی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز