قیمت روز موبایل شیائومی 25 مرداد 1401 / راهنمای خرید عمده گوشی شیائومی

لست سکند

شیائومی در چند سال اخیر محبوبیت فراوانی در ایران پیدا کرده است. گوشی‌های این برند در دست تمامی سنین دیده می‌شوند و اعتقاد دارند از بهترین گوشی‌ها با کارایی بالا است. بازار فروش عمده شیائومی هم مشتریان زیادی دارد که شاید برای پیدا کردن فروشگاه مورد اعتمادشان سرگردان باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت شیائومی از سال 2010 با هدف ساخت گوشی های هوشمند باکیفیت و ارزان و محصولات دیگر شروع به کار کرد. گوشی های شیائومی ساخت کشور چین که مقر آن در پکن است که این برند توسط بیست و سومین مرد ثروتمند چین به نام لی جون و 6 نفر دیگر تاسیس شده است.

شیائومی برخلاف دیگر تولیدکنندگان چینی، توجه خاصی به بخش نرم‌افزار دارد و مدام در حال به‌روز رسانی نرم‌افزار محصولات خود است. در واقع شیائومی پس از فروش محصول نیز مخاطب خود را تنها نمی‌گذارد درست مانند شرکت‌های مطرح تولید کننده موبایل. به این ترتیب این کمپانی امکانات مشابه تولیدکنندگان بزرگ گوشی‌هوشمند را در اختیار مشتری قرار می‌دهد با این تفاوت که قیمت محصول نهایی آن به مراتب پایین‌تر از دیگران است. شاید این مهم‌ترین دلیل محبوبیت شیائومی و موفقیت آن باشد.

نخستین گوشی شیائومی تقریبا به صورت همزمان با آیفون s4 وارد بازار شد و توانست فروش زیادی را به خود نسبت دهد.

راز آسمان پایتخت

موفقیت جهانی این برند، باعث شده تا در ایران نیز شیائومی به یکی از برندهای پرفروش تبدیل شود. اما در میان محصولات دیجیتال، همواره کالاهای تقلبی، فیک و دوباره شیرینگ شده به چشم می‌خورند که توسط کلاهبرداران به فروش می‌رسند. محصولات شیائومی هم، مستثنی نیستند به طوری که این مسئله باعث نگرانی بسیاری از خریداران عمده شده است.

نحوه خرید عمده گوشی شیائومی

قوانین متعددی در زمینه واردات گوشی وضع شده‌اند تا از ریسک خرید خرده فروشان بکاهند اما اصلی‌ترین راه حل همواره، خرید محصولات شیائومی از واردکنندگان رسمی به طور مستیم و بدون واسطه است. شرکت‌هایی که تعداد زیادی از محصولات را خریداری و وارد می‌کنند و به خرده فروشان می‌فروشند باید تمام فعالیت‌های خود را به صورت قانونی انجام دهند تا قابل اعتماد باشند. یکی از معتبرترین مراکز فروش عمده شیائومی ، می همراه است که قیمت گوشی های آن در ادامه می‌آیند؛

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز