قیمت روز لپ تاپ 31 مرداد 1401 / با جدیدترین لپ تاپ هوآوی آشنا شوید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هوآوی یکی از برندهای نام آشنای لپ تاپ در بازار ایران است که محصولات آن به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. مهم‌ترین علت این امر، قابلیت‌ها و امکانات بسیار خوب انواع لپ تاپ هوآوی علاوه بر قیمت مناسب و اقتصادی آن‌ها است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت هوآوی در سال گذشته سری لپ‌ تاپ های 14 اینچی خود را تحت عنوان MateBook تولید و عرضه کرد. میت بوک دی 14 یکی از جدیدترین مدل‌های لپ تاپ هوآوی است که با آپشن‌های متعدد و قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شده است. کاماپرس در ادامه به معرفی و بررسی MateBook D14 هوآوی می‌پردازد.

همه چیز درباره MateBook D14 هوآوی

هوآوی جدیدترین مدل رده میت بوک را با طراحی بسیار زیبا و شیک و وزن بسیار سبک 1.38 کیلوگرمی طراحی کرده است. از ویژگی‌های مهم این محصول در طراحی بدنه جنس آلومینیومی و فلزی آن است که علاوه بر استحکام بسیار بالا، سبب زیبایی ظاهری آن شده است.

هوآوی در ساخت این محصول برای افزایش سطح امنیت و راحتی در استفاده، یک اسکنر اثر انگشت در داخل دکمه روشن و خاموش قرار داده که تنها با یک اشاره انگشت باز می‌شود.

راز آسمان پایتخت

MateBook D14 هوآوی چه قابلیت‌هایی دارد؟

این لپ تاپ از یک پردازنده قدرتمند Corei5 و همچنین پردازنده گرافیکی شرکت اینتل برخوردار است. حافظه داخلی این محصول 512 گیگابایت از نوع SSD و رم آن 8 گیگابایت با قابلیت ارتقا به 12 گیگابایت است. از نظر صفحه نمایشگر نیز مدل میت بوک دی 14، به پنل تصویری از نوع IPS با نرخ به روز رسانی 60 هرتز و کیفیت فول اچ دی مجهز شده است.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به انواع پورت‌ها و خروجی‌ها، صفحه نمایش مات و 2 اسپیکر استریو دالبی اشاره کرد. ضمن این‌که باتری مورد استفاده در این لپ تاپ دارای ظرفیت 56 وات در ساعت بوده و عمر حدودی آن با هربار شارژ بین 5 تا 7 ساعت است.

قیمت روز MateBook D14 هوآوی

این محصول در حال حاضر برای کاربری‌های عمومی و کاربری مالتی مدیا گزینه بسیار مناسبی است. قیمت لپ تاپ هوآوی مدل MateBook D14 در حال حاضر 23 میلیون و 950 هزار تومان است؛ این قیمت در مقایسه با امکانات و ویژگی‌های محصول و همچنین سایر لپ‌ تاپ ها در این رده کیفی بسیار مناسب و اقتصادی است.

قیمت روز سایر مدل‌های برند هوآوی و لپ تاپ های دیگر برندهای موجود در بازار نیز در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز