قیمت روز لاستیک 7 شهریور 1401/ خرید لاستیک میشلن برای چه خودروهایی توصیه می‌شود؟

لست سکند

لاستیک میشلن به عنوان دومین سازنده تایر جهان (بعد از بریجستون) شناخته می‌شود. کارخانه میشلن بیش از 120 سال سابقه تولید لاستیک را دارد و برند میشلن برای استفاده در پیست‌های سرعت به عنوان پرفروش‌ترین برند جهان شناخته می‌شود. کسانی که قصد خرید لاستیک میشلن را دارند، بهتر است بدانند که به عقیده خودروسازان مطرح و سازندگان اتومبیل‌های اسپرت، تایر میشلن بالاترین کیفیت و بهترین عملکرد را در مقایسه با سایر تایرهای جهان دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تایرهای فرانسوی میشلن، قیمت بالاتری نسبت دیگر لاستیک‌های موجود در بازار دارند. علاوه بر خودروسازان مطرح دنیا، بسیاری از رانندگان خودروهای سنگین نیز اعتقاد دارند که این لاستیک بهترین تایر موجود در بازار است.

همین امر، باعث تفاوت زیاد در تقاضا برای تولید تایر میشلن در مقایسه با سایر لاستیک‌ها شده است. شرکت میشلن، انواع مختلفی از لاستیک‌ها از جمله تایر خودروهای سواری، سنگین، راهسازی، معدنی و حتی شاتل‌های فضایی را تولید می‌کند. متاسفانه سایزهای موجود لاستیک‌های میشلن در بازار برای خودروهای داخلی مناسب نیستند و تنها مالکان اتومیبل‌های خارجی می‌توانند از این برند استفاده کنند.

مزیت‌های خرید لاستیک میشلن

شرکت میشلن با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی روز دنیا مانند نانو، تسلط بر فرآیندهای شیمیایی پیچیده، بیوتکنولوژی و پرینت سه بعدی، لاستیک‌های خود را با بهترین کیفیت عرضه می‌کند. نکته مهم دیگر این است که میشلن از منابع تجدیدپذیر برای ساخت لاستیک‌های خود استفاده می‌کند تا کمترین آسیب به محیط زیست وارد شود.

راز آسمان پایتخت

از مزایای خرید لاستیک میشلن می‌توان به ترمزگیری عالی در مسیر خیس، رانندگی بی‌صدا و راحت، استفاده از تکنولوژی فشار هوای صفر و فرمان‌پذیری عالی در سرعت بالا اشاره کرد. رانندگانی که قصد خرید لاستیک میشلن و یا سایر لاستیک‌های موجود در بازار را دارند می‌توانند قیمت روز تایرها را در جدول زیر مشاهده کنند؛

انتهای پیام

مرتبط با : همپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز