قیمت روز طلا 30 خرداد 1402/ حباب سکه باز هم کوچک تر شد

لست سکند

وضعیت بازار طلای داخلی در روز جاری اندکی بهبود پیدا کرد. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 22 هزار و 400 تومان بالا رفت و در محدوده 2 میلیون و 333 هزار و 100 تومانی قرار گرفت. نرخ سکه امامی در مقایسه با روز قبل 10 هزار تومان کم شد و به مرز 28 میلیون و 491 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس طی چند روز اخیر همواره نوسان داشته و هنوز نتوانسته کانال 2 هزار دلاری را فتح کند. به نظر کارشناسان و فعالان بازار طلای جهانی، بی‌ثباتی در مورد افزایش نرخ بهره و احتمال رکود اقتصادی در سال جاری باعث شده قیمت طلا طی یک ماه اخیر در محدوده کوچکی نوسان داشته باشد و نتواند به مرزهای بالاتر برسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نگاهی به وضعیت بازار طلا و سکه از ابتدای سال جاری تاکنون

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 100 هزار تومان بالا رفته و در محدوده 15 میلیون و 600 هزار تومانی قرار گرفته است. نرخ ربع سکه در مقایسه با روز گذشته 100 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 10 میلیون و 600 هزار تومان رسید. قیمت سکه گرمی هم نسبت به دیروز 20 هزار تومان صعود پیدا کرد و 6 میلیون و 220 هزار تومان شد.

راز آسمان پایتخت

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران، در گفت و گو با سایت طلا اعلام کرده که در معاملات روز جاری نرخ سکه کاهش پیدا کرده تا جایی که حباب سکه نسبت به دیروز 300 هزار تومان کاهش داشته است.

به گفته بذرافشان، از ابتدای سال جاری تاکنون کاهش تقاضا در بازار طلا و سکه وجود داشته و نوسان قیمتی این فلزات گرانبها بین یک تا سه درصد بوده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز