قیمت روز طلا 29 خرداد 1402/ نرخ سکه دوباره به سمت کانال 28 میلیونی برگشت

لست سکند

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 24 هزار و 400 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 2 میلیون و 334 هزار و 300 تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 400 هزار تومان نزول داشت و در محدوده 28 میلیون و 601 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس نیز با قیمت طلا و سکه بازار داخلی همگام شده و در مدار کاهشی قرار گرفته است. هم اکنون قیمت هر اونس طلا نسبت به دیروز 0.2 درصد کم شده و در محدوده هزار و 958 دلاری قرار دارد. به نظر کارشناسان و فعالان بازار طلای جهانی، در صورتی که نرخ بهره کاهش پیدا نکند، احتمالا کاهش نرخ اونس ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز گذشته 200 هزار تومان دیگر کم شد و به مرز 15 میلیون و 600 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه در مقایسه با روز قبل 200 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 10 میلیون و 600 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت ربع سکه نیز نسبت به دیروز 210 هزار تومان نزول داشت و 6 میلیون و 200 هزار تومان خرید و فروش شد.

چرا نرخ سکه و طلا کاهش پیدا کرد؟

شریبانی، نائب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران، اعلام کرده که اخبار مثبت سیاسی و کاهش نرخ ارز سبب شده تا قیمت طلا و سکه در ایران رو به نزول برود. ضمنا شریبانی خاطر نشان کرده که امروز به دلیل شهادت امام جواد (ع) بازار رونق چندانی ندارد و خریداران و فروشندگان زیادی در این بخش حاضر نیستند. در واقع بازار طلا و سکه امروز حالت نیمه تعطیل داشته و معاملات آن کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز