قیمت روز طلا 28 خرداد 1402/ مرز مهم برای نرخ سکه کدام است؟

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 13 هزار و 400 تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 2 میلیون و 364 هزار و 300 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل 294 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 29 میلیون و 195 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دو روز قبل 0.01 درصد کم شده و در محدوده هزار و 958 دلاری قرار دارد. این نوسان مداوم قیمت اونس فعالان بازار طلای جهانی را کاملا سردرگم کرده و باعث نگرانی آن‌ها شده است. در صورتی که نرخ اونس موفق به فتح کانال 2 هزار دلاری شود، به احتمال زیاد خریداران بیشتری در بازار این فلزگرانبها حضور پیدا خواهند کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت نیم سکه در روز جاری نسبت به دیروز 300 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 15 میلیون و 800 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 200 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 10 میلیون و 800 هزار تومانی رسید. نرخ سکه گرمی نیز نسبت به روز قبل 10 هزار تومان صعود داشت و 6 میلیون و 410 هزار تومان خرید و فروش شد.

نرخ سکه باز هم پیشروی خواهد کرد؟

به اعتقاد تحلیلگران فنی، مرز قیمتی 28 میلیون و 800 هزار تومانی برای سکه بسیار حائز اهمیت بود که امروز این فلزگرانبها توانست این محدوده را در هم بشکند و از آن عبور کند. در صورتی که سکه بتواند این محدوده قیمتی را حفظ کند، احتمالا خریداران بیشتری در بازار آن حضور پیدا خواهند کرد. تاکنون سکه به خوبی توانسته این محدوده قیمتی را حفظ کند و در کانال 29 میلیون تومانی پیش برود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز