قیمت روز طلا 27 خرداد 1402/ نوسان و سردرگمی نرخ سکه

طلا-کاماپرس
لست سکند

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز قبل 82 هزار و 200 تومان دیگر بالا رفت و به مرز 2 میلیون و 389 هزار و 900 تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه 682 هزار تومان افزایش پیدا کرد و در محدوده 29 میلیون و 183 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 0.01 درصد کم شده و به مرز هزار و 958 دلاری رسیده است. به گفته کارشناسان و فعالان بازار طلای جهانی، اظهارنظرهای سختگیرانه، تاثیرات مثبت کاهش ارزش دلار و اطلاعات ضعیف در مورد نرخ اشتغال آمریکا را از بین برده و باعث شده تا این فلزگرانبها مدام در محدوده مثبت و منفی حرکت کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امروز قیمت نیم سکه نسبت به دو روز گذشته 400 هزار تومان بالا رفت و به مرز 15 میلیون و 800 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه در مقایسه با پنج شنبه 300 هزار تومان دیگر افزایش پیدا کرد و در محدوده 10 میلیون و 700 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی نیز نسبت به دو روز پیش 320 هزار تومان صعود داشت و 6 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش شد.

نرخ سکه و طلا به چه چیز توجه دارد؟

امروز نیز بازار طلا و سکه به خبرهای پیرامون توافق ایران و آمریکا و مسائل بین المللی کشور توجه خواهد داشت. برخی از معامله گران این بازار معتقدند که اگر همچنان روند اخبار مثبت بین المللی ادامه داشته باشد احتمالا مسیر صعودی سکه ناهموار خواهد شد و احتمال برگشت دوباره آن به کانال 28 میلیون تومانی دور از انتظار نخواهد بود. با این حال اخیرا مقامات آمریکایی اعلام کرده‌اند که همچنان مسیر دستیابی به توافق با ایران هموار نشده و چالش‌هایی برای روابط دو کشور وجود دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز