قیمت روز طلا 24 خرداد 1402/ تداوم رشد سریع و پی در پی نرخ سکه

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 19 هزار و 600 تومان بالا رفت و به مرز 2 میلیون و 366 هزار و 100 تومان رسید. نرخ سکه در مقایسه با روز گذشته 210 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 29 میلیون و هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس همچنان در مدار صعودی حرکت می‌کند. هم اکنون نرخ اونس نسبت به روز قبل 4.5 درصد بالاتر رفته و به مرز هزار و 950 دلاری رسیده است. با این حال آینده چندان روشن و مناسبی برای این فلزگرانبها قابل پیش بینی نیست. در واقع فعالان و معامله گران این فلزگرانبها به این نتیجه رسیده‌اند که بعید است فدرال رزرو نرخ بهره را تا پایان سال جاری کاهش بدهد. به همین دلیل تعدادی از سرمایه گذاران این بخش به دیگر بازارهای مالی کوچ کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت دلار روی نرخ سکه اثر گذاشت

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز گذشته 100 هزار تومان بالا رفت و به مرز 15 میلیون و 600 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه در مقایسه با روز قبل 100 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 10 میلیون و 600 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی نیز در مقایسه با دیروز تغییری نداشت و در همان محدوده 6 میلیون و 300 هزار تومانی خرید و فروش شد.

براساس اخبار موجود، قیمت دلار در بازار پشت خطی شب گذشته بالا رفت و اگر در روز جاری هم این تداوم صعود ادامه پیدا کند احتمالا سکه به کانال‌های بالاتر قیمتی خواهد رسید. آخرین اخبار و گزارش‌ها حاکی از آن است که قیمت سکه در عصر روز گذشته بین 700 هزار تا 900 هزار تومان رشد پیدا کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز