قیمت روز طلا 22 خرداد 1402/ سرانجام نرخ سکه در مدار صعودی قرار گرفت

بالاخره بعد از مدتی قیمت طلا و سکه در مدار صعودی حرکت کرد. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 23 هزار و 600 تومان بالا رفت و به مرز 2 میلیون و 270 هزار و 800 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 809 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 28 میلیون و 101 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دو روز قبل 1.59 درصد بیشتر شد و به مرز هزار و 962 دلاری رسید. نرخ اونس طی یک هفته گذشته توانسته سطح قیمتی هزار و 960 دلاری را حفظ کند و اکنون نیز بالای محدوده قیمتی یادشده قرار دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 100 هزار تومان بالا رفت و به مرز 15 میلیون و 100 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 200 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 10 میلیون و 200 هزار تومانی قرار گرفت. اما نرخ سکه گرمی مانند دیگر سکه‌ها تغییری نداشت و در همان محدوده 6 میلیون تومان خرید و فروش شد.

راز آسمان پایتخت

نظر شریبانی درباره کاهش قیمت رخ داده در بازار طلا و سکه

شریبانی، نائب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران، اعلام کرده که ریزش قیمت طلا و سکه طی چند روز گذشته بی‌سابقه بوده است. اما اکنون وضعیت این بازارها در مسیر بهبود قرار دارد.

به گفته شریبانی، قیمت طلا و سکه در ایران طی چند روز گذشته به دلیل حجم زیاد اخبار مثبت سیاسی و اقتصادی و همچنین کاهش نرخ ارز ریزش زیادی را تجربه کرد. براساس اعلام این مقام مسئول، با کاهش قیمت فلزات گرانبها تقاضا برای آن‌ها نیز کم شده بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز