قیمت روز طلا 21 خرداد 1402/ نرخ سکه از کاهش دست بردار نیست

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 48 هزار تومان کم شد و به مرز 2 میلیون و 270 هزار و 800 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 595 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 27 میلیون و 801 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نیز مانند قیمت طلا و سکه در مدار نزولی قرار گرفت. هم اکنون نرخ اونس نسبت به دو روز قبل 1.3 درصد کم شده و در مرز هزار و 961 دلاری قرار دارد. در صورتی که قیمت اونس از محدوده 2 هزار دلاری عبور کند شرایط این بازار بهبود پیدا خواهد کرد و افراد زیادی برای سرمایه گذاری به آن مراجعه خواهند داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 200 هزار تومان کم شده و به مرز 15 میلیون و 300 هزار تومانی رسیده است. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 200 هزار تومان کاهش پیدا کرده و در محدوده 10 میلیون و 300 هزار تومانی قرار دارد. قیمت سکه گرمی نسبت به دیروز 200 هزار تومان ریزش داشت و 6 میلیون و 100 هزار تومان شد.

راز آسمان پایتخت

نظر کارشناسی درباره قیمت طلا و سکه

اخیرا نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، اعلام کرده که ریزش قیمت طلا و سکه ادامه دار نخواهد بود. زیرا طی هفته گذشته کاهش چشمگیری اتفاق افتاد. بذرافشان پیش بینی کرده که احتمالا تا پایان هفته قیمت‌ها یک تا سه درصد نوسان خواهد داشت.

به گفته این مقام مسئول، هم اکنون بازار طلا و سکه ثبات خوبی دارد و مردم در این بازارها مشغول مبادله هستند. به نظر مردم در صورتی که قصد خرید فلزات گرانبها را دارند بهتر است هم اکنون اقدام کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز