قیمت روز طلا 20 خرداد 1402/ قرارگیری نرخ سکه در میانه کانال 28 میلیون تومانی

طلا-کاماپرس

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 7 هزار و 600 تومان دیگر کم شد و در محدوده 2 میلیون و 341 هزار تومانی قرار گرفت. اما نرخ سکه امامی در مقایسه با دیروز 807 هزار تومان بالا رفت و به مرز 28 میلیون و 593 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آخرین اخبار اونس حاکی از کاهش نرخ این فلزگرانبها است. در حال حاضر قیمت اونس نسبت به روز قبل 1.3 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده هزار و 961 دلاری قرار دارد. طلا از چند روز قبل در محدوده هزار و 940 تا هزار و 990 دلاری نوسان داشت و هنوز نتوانسته از این محدوده عبور کند. به نظر کارشناسان و فعالان بازار طلا و سکه احتمالا نرخ اونس تا انتشار آمارهای تورم و نتایج مربوط به فدرال رزرو در هفته آینده در همین محدوده باقی بماند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

چرا نزول قیمت سکه ادامه پیدا نکرد؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت به دو روز قبل 100 هزار تومان کم شد و به مرز 15 میلیون و 500 هزار تومانی رسید. اما نرخ ربع سکه در مقایسه با پنج شنبه 100 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 10 میلیون و 500 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی هم نسبت به دو روز پیش 300 هزار تومان صعود کرد و 6 میلیون و 300 هزار تومان شد.

شب گذشته در معاملات پشت خطی بازار سکه اتفاقاتی رخ داد که سکه بازان تصور کردند در اولین روز از هفته جاری ابر سیاه از روی بازار سکه کنار خواهد رفت. به نظر، معامله گران نسبت به رشد دوباره قیمت دلار و برگشتن ورق در بازار سکه و دیگر بازارهای موازی امیدوار هستند و به همین جهت قیمت فلزات گرانبها دوباره در مدار صعودی قرار گرفته یا به زودی رشد پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز