قیمت روز طلا 18 خرداد 1402/ کاهش نرخ سکه تا کانال 27 میلیونی

طلا-کاماپرس

رونق از بازار طلا و سکه از دو هفته پیش رفته و همچنان این بازارها بی‌رونق است. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 38 هزار و 300 تومان کم شده و در محدوده 2 میلیون و 348 هزار و 600 تومانی قرار دارد. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 999 هزار تومان کاهش پیدا کرده و به مرز 27 میلیون و 786 هزار تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 25.8 درصد بالا رفت و در محدوده هزار و 969 دلاری قرار گرفت. این رشد قیمتی خوش بینی سرمایه گذاران طلای جهانی را نسبت به فتح کانال 2 هزار دلاری بالا برد. اما این رشد قیمتی اثر مثبتی روی بازار طلا و سکه داخلی نداشت و این بخش را از رکود دوباره نجات نداد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 400 هزار تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 15 میلیون و 600 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 350 هزار تومان کم شد و در محدوده 10 میلیون و 400 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی نیز نسبت به دیروز 400 هزار تومان نزول داشت و 4 میلیون تومان شد.

گفته‌های کارشناسی درباره نرخ سکه

شریبانی، نائب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران، طی چند روز اخیر خبرهای مثبت سیاسی و اقتصادی سبب شده تا نرخ ارز وارد کانال 40 هزار تومانی شد و این موضوع ریزش قیمت طلا و سکه را به دنبال داشته باشد. به گفته شریبانی، در معاملات روز جاری حباب سکه در محدوده 5 میلیون تومان نوسان داشت. تداوم این شرایط احتمالا باعث کاهش بیشتر حباب سکه و قیمت معاملاتی آن خواهد شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز