قیمت روز طلا 13 خرداد 1402/ نرخ سکه یک گام دیگر به کانال 29 میلیون تومانی نزدیک شد

طلا-کاماپرس

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به پنج شنبه قبل 39 هزار و 500 تومان دیگر کاهش پیدا کرد و به مرز 2 میلیون و 464 هزار و 500 تومانی رسید. نرخ سکه نیز نسبت به دو روز گذشته 187 هزار تومان دیگر کم شد و در محدوده 30 میلیون و 401 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت اونس در روز جاری به کاهش قیمت طلا و سکه کمک کرد. امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 4.5 درصد کم شد و به مرز هزار و 948 دلاری رسید. با وجود خوشبینی‌ها نسبت به تداوم رشد نرخ اونس، اما این اتفاق رخ نداد. به گفته کارشناسان بازار طلای جهانی، بالا رفتن نرخ بهره باعث شده تا هزینه نگهداری طلا افزایش پیدا کند و تمایل معامله گران برای خرید این فلزگرانبها پایین بیاید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

چرا نرخ سکه و طلا بازار داخلی باز هم کم شد؟

قیمت نیم سکه در روز جاری نسبت به دو روز قبل 100 هزار تومان دیگر کم شد و به مرز 16 میلیون و 600 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه 50 هزار تومان کاهش پیدا کرد و 11 میلیون و 150 هزار تومان شد. قیمت سکه گرمی هم نسبت به دو روز پیش 20 هزار تومان ریزش داشت و به مرز 6 میلیون و 580 هزار تومانی رسید.

شریبانی، نائب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران، اعلام کرده که طی معاملات روز جاری به دلیل کاهش نرخ اونس و قیمت ارز و دیگر اخبار مثبت سیاسی و اقتصادی نرخ طلا و سکه ریزشی شد. این موضوع سبب شده تا حباب سکه اندکی کوچک‌تر شود و وضعیت بازار این فلزگرانبها آرامش بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز