قیمت روز طلا 11 خرداد 1402/ نرخ سکه در کانال 30 میلیونی بالا رفت

طلا-کاماپرس
لست سکند

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 6 هزار و 900 تومان بالا رفته و به مرز 2 میلیون و 501 هزار و 900 تومانی رسیده است. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 288 هزار تومان بیشتر شده و در محدوده 30 میلیون و 585 هزار تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز هم نرخ اونس در مدار صعودی حرکت کرد و رشد قیمت داشت. هم اکنون نرخ اونس نسبت به روز قبل  1.9 درصد رشد پیدا کرده و به مرز هزار و 967 دلاری رسیده است. کانال 2 هزار دلاری برای معامله گران این فلزگرانبها بسیار اهمیت دارد و در صورتی که نرخ اونس از این مرز عبور کند، احتمالا میزان خرید آن افزایش پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

وضعیت نرخ سکه و طلا در هفته آینده

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 100 هزار تومان بالا رفته و به مرز 16 میلیون و 700 هزار تومانی رسیده است. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 100 هزار تومان بیشتر شده و در محدوده 11 میلیون و 200 هزار تومانی قرار دارد. نرخ سکه گرمی نیز نسبت به دیروز 100 هزار تومان صعود داشته و 6 میلیون و 600 هزار تومان شد.

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، در گفت و گو با سایت طلا اعلام کرده که طی معاملات روز جاری قیمت طلا و سکه روند صعودی به خود گرفت. بذرافشان پیش بینی کرده که قیمت این فلزات گرانبها در هفته آینده به دلیل تعطیلات پیش رو روند افزایش نخواهد داشت و حتی احتمال کاهش قیمت طلا و سکه دور از انتظار نخواهد بود. امروز حباب سکه نیز در مرز 6 میلیون و 200 هزار تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز