قیمت روز طلا 10 خرداد 1402/ نرخ سکه کانال 30 میلیونی را حفظ کرد

لست سکند

ثبات نسبی بازار ارز، قیمت طلا و سکه را تحت تاثیر قرار داده است. هم اکنون قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 3 هزار و 300 تومان دیگر کاهش پیدا کرده و به مرز 2 میلیون و 492 هزار و 400 تومانی رسیده است. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 415 هزار تومان دیگر کم شد و در محدوده 30 میلیون و 282 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 0.01 درصد بالا رفته و به مرز هزار و 959 دلاری رسیده است. بیشتر بانک‌های مرکزی جهان انتظار دارند که صعود طلا به عنوان یک دارایی ذخیره تداوم پیدا کند. اما فعالان نسبت به این موضوع کاملا مطمئن نیستند زیرا چشم انداز آینده دلار مبهم بوده و امکان رشد دوباره آن دور از انتظار نیست.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

وضعیت نرخ سکه و حباب آن در روز جاری

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 200 هزار تومان کم شد و به مرز 16 میلیون و 600 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه در هم در مقایسه با روز گذشته 100 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 11 میلیون و 100 هزار تومانی توقف کرد. قیمت سکه گرمی نیز نسبت به دیروز 80 هزار تومان نزول داشت و 6 میلیون و 500 هزار تومان شد.

به گفته شریبانی، نائب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران، اخبار سیاسی و اقتصادی باعث کاهش نرخ ارز شد و به تبع آن قیمت طلا و سکه کاهش پیدا کرد. شریبانی بیان کرده در صورتی که ریزش نرخ ارز ادامه پیدا کند، احتمالا شاهد کاهش بیشتر قیمت طلا و سکه در روزهای آتی خواهیم بود. بنا به گفته این مقام مسئول، حباب سکه در روز جاری زیر 6 میلیون تومان بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز