قیمت روز طلا 8 خرداد 1402/ نرخ سکه همچنان در ثبات نسبی به سر می برد

طلا-کاماپرس

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 11 هزار و 500 تومان بالا رفت و به مرز 2 میلیون و 484 هزار و 100 تومانی رسید. نرخ سکه هم بعد از چند روز کاهش، سرانجام در روز جاری 6 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 30 میلیون و 498 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دو روز قبل تغییری نداشت و همان مرز هزار و 946 دلاری را حفظ کرد. طلا طی یک هفته اخیر 35 دلار از نرخ خود را از دست داد. اما با این حال نرخ این فلزگرانبها در سال جاری نزدیک به 6 درصد رشد قیمت داشته و در صورت تداوم این شرایط، احتمال ادامه دار بودن صعود آن دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 50 هزار تومان کم شد و به مرز 16 میلیون و 650 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه در مقایسه با دیروز 30 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 10 میلیون و 970 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی نیز نسبت به روز قبل 5 هزار تومان نزول داشت و 6 میلیون و 495 هزار تومان شد.

وضعیت بازار سکه چگونه خواهد شد؟

با وجود افزایش اندک قیمت سکه، همچنان فعالان این بازار دل نگران هستند و نسبت به آینده این فلزگرانبها امیدواری چندانی ندارند. برخی فعالان اقتصادی معتقدند که بازیگران بزرگ بازار طلا و سکه در چند روز گذشته این بخش را ترک کرده و اکنون بازیگران خرد در این بازار حضور فعال‎‌تری دارند. با این حال بازیگران کوچک توان چندانی برای صعود بیشتر نرخ سکه ندارند و به همین دلیل نوسانات قیمتی جزئی در این بخش رخ داده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز