قیمت روز طلا 6 خرداد 1402/ نرخ سکه 200 هزار تومان دیگر کم شد

طلا-کاماپرس
لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دو روز قبل هزار و 400 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 2 میلیون و 525 هزار و 700 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه 200 هزار تومان کم شد و در محدوده 31 میلیون و 201 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هم اکنون نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.08 درصد بیشتر شده و در محدوده هزار و 946 دلاری قرار دارد. تداوم صعود نرخ اونس برای فعالان و بازیگران بازار طلای جهانی خوشایند است. در صورتی که نرخ اونس بالای محدوده 2 هزار دلاری قرار بگیرد، امکان تداوم صعود آن بیشتر خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

تحلیل فنی نرخ سکه

امروز قیمت نیم سکه نسبت به دو روز گذشته 100 هزار تومان کم شد و در محدوده 16 میلیون و 700 هزار تومانی توقف کرد. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه قبل 100 هزار تومان پایین رفت و به مرز 11 میلیون و 300 هزار تومانی رسید. قیمت سکه گرمی هم نسبت به دو روز گذشته 5 هزار تومان کاهش پیدا کرد و 6 میلیون و 680 هزار تومان شد.

راز آسمان پایتخت

سکه چندین روز است از کانال‌ 33 میلیون تومانی فاصله گرفته است و به نظر تا زمانی که بازار دلار و دیگر بازارهای موازی در حالت تثبیت باشند، نرخ سکه نیز در مدار نزولی حرکت خواهد کرد.

از نگاه تحلیلگران بازار سکه دو حالت برای این بازار وجود دارد. برخی تحلیلگران بر این باورند که احتمالا ریزش قیمت طلا بر روی بازار سکه اثر نزولی بر جا خواهد گذاشت. اما گروهی دیگر بر این باورند که با توجه به ثبات نسبی سکه امامی در معاملات پشت خطی، احتمال استفاده از تاکتیک صبر برای سکه بازان تا دو روز آینده وجود خواهد داشت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز