قیمت روز طلا 4 خرداد 1402/ نرخ سکه در کانال 31 میلیونی دست و پا می زند

طلا-کاماپرس

قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 3 هزار و 700 تومان کاهش پیدا کرده و به مرز 2 میلیون و 532 هزار و 400 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل 492 هزار تومان کم شد و در محدوده 31 میلیون و 398 هزار تومان قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس اندکی کاهش داشت. هم اکنون قیمت فلزگرانبهای جهانی نسبت به روز قبل 0.07 درصد کم شده و به مرز هزار و 961 دلاری رسیده است. به گفته تحلیلگران و کارشناسان بازار طلای جهانی، دلیل اصلی کاهش قیمت این فلزگرانبها، رشد ارزش دلار آمریکا بود. ایپ جان رانگ، تحلیلگر بازار آی جی، بیان کرده که شمش تلاش می‌کند تا از فروش قبلی بهبود داشته باشد اما دلار قوی‌‌تر عمل کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

چه چیزی کاهش قیمت سکه را به همراه داشت؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز گذشته 200 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 16 میلیون و 800 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ ربع سکه در مقایسه با روز قبل 135 هزار تومان کم شد و به مرز 11 میلیون و 400 هزار تومانی رسید. قیمت سکه گرمی هم نسبت به دیروز 15 هزار تومان افت داشت و 6 میلیون و 685 هزار تومان خرید و فروش شد.

به نظر فعالان، خبرهای مربوط به قطعی شدن سفر پادشاه عمان به ایران باعث شده تا بازارهای طلا و سکه وارد مدار نزولی شوند. حتی برخی پیش بینی کرده‌اند که احتمالا این روند در روزهای آتی نیز ادامه پیدا خواهد کرد. کاهش قیمت سکه سبب شده تا حباب این فلزگرانبها اندکی کاهش پیدا کند و کوچک‌تر شود و در نتیجه شرایط بازار آن مقداری ثبات پیدا کند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز