قیمت روز طلا 2 خرداد 1402/ باز هم کانال 31 میلیون تومانی برای سکه

طلا-کاماپرس
لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 11 هزار و 800 تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 2 میلیون و 565 هزار و 600 تومانی قرار گرفت. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل 203 هزار تومان کم شد و به مرز 31 میلیون و 198 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 0.88 درصد کم شد و به مرز هزار و 958 دلاری رسید. با وجود اینکه قیمت اونس کاهش پیدا کرده اما معامله گران نسبت به آینده این فلزگرانبها خوشبین هستند. به نظر تحلیلگران، هم اکنون خطرات مهم برای طلا کاهشی شده است زیرا جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، هشدار می‌دهد که احتمالا زمان توقف افزایش نرخ بهره رسیده باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

قیمت نیم سکه در روز جاری نسبت به دیروز 100 هزار تومان دیگر کم شد و به مرز 17 میلیون و 200 هزار تومانی رسید. اما نرخ ربع سکه در مقایسه با روز قبل 20 هزار تومان کاهش داشته و در محدوده 11 میلیون و 520 هزار تومانی قرار گرفته است. قیمت سکه گرمی نیز مانند نیم سکه 100 هزار تومان افت پیدا کرد و 6 میلیون و 800 هزار تومان خرید و فروش شد.

راز آسمان پایتخت

نظر کارشناسی درباره کاهش نرخ سکه و طلا

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، اعلام کرده که در ابتدای روز جاری شاهد افزایش قیمت طلا و سکه بودیم، اما اکنون قیمت‌ها به دلیل کم شدن 21 دلاری نرخ اونس، در مدار کاهشی حرکت می‌کند.

به گفته بذرافشان در حال حاضر حباب سکه با 800 هزار تومان افزایش به مرز 7 میلیون و 350 هزار تومانی رسیده است. بذرافشان اعلام کرده هم اکنون التهابی در بازار وجود ندارد و بازار حالت عادی دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز