قیمت روز طلا 31 اردیبهشت 1402/ نرخ سکه به کانال 31 میلیونی برگشت

طلا-کاماپرس

بازار طلا و سکه امروز در وضعیت صعودی قرار گرفت و اردیبهشت ماه را با رشد قیمتی به پایان رساند. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 30 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 2 میلیون و 581 هزار و 800 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 1 میلیون و 182 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 31 میلیون و 883 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نیز نرخ اونس در مدار صعودی حرکت کرد و نرخ این فلزگرانبها نسبت به سه روز قبل 1.05 درصد بالا رفت و به مرز هزار و 978 دلاری رسید. با وجود این رشد قیمتی، همچنان اطمینان زیادی نسبت به آینده قیمتی این فلزگرانبها وجود ندارد و به همین دلیل هنوز نتوانسته به مرز 2 هزار دلاری برسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ریزش قیمت طلا و سکه پایان پیدا کرده است؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 400 هزار تومان بالا رفت و به مرز 17 میلیون و 400 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با دیروز 400 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 11 میلیون و 400 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی هم نسبت به روز گذشته 300 هزار تومان رشد داشت و 6 میلیون و 800 هزار تومان خرید و فروش شد.

طبق گفته فعالان و معامله گران برخی از مردم برای ثبت نام خودرو به فروش طلا و سکه اقدام کردند که این کار رکود در بازار این فلزگرات گرانبها و کاهش خرید را به دنبال داشت. اکنون که ثبت نام فروش خودرو در سامانه یکپارچه پایان پیدا کرده است احتمالا دوباره سرمایه‌های جدید به بازار طلا و سکه وارد شود و مجددا این بخش‌ها رونق بگیرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز