قیمت روز طلا 28 اردیبهشت 1402/ نرخ سکه همچنان 30 میلیون تومان است

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 3 هزار تومان کم شد و در محدوده 2 میلیون و 513 هزار و 900 تومانی قرار گرفت. اما نرخ سکه در مقایسه با روز قبل 95 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 30 میلیون و 396 هزار تومان رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس همچنان در مدار نزولی حرکت کرد و با کاهش 7 دلاری نسبت به دیروز در محدوده هزار و 974 دلاری قرار گرفت. به گفته ادوارد میر، تحلیلگر فلزات در مارکس، بیان کرده که طی دو هفته آینده نرخ اونس در محدوده هزار و 965 دلاری تا 2 هزار و 20 دلاری نوسان خواهد داشت. به گفته میر، با توجه به آمار و ارقام موجود، روند کلی این فلزگرانبها نسبتا ضعیف باقی خواهد ماند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

علت عمده ریزش نرخ سکه و اونس در هفته جاری

امروز قیمت نیم سکه در مقایسه با روز گذشته 50 هزار تومان کم شد و به مرز 17 میلیون و 150 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز نسبت به روز قبل 50 هزار تومان کاهش پیدا کرد و 10 میلیون و 750 هزار تومان شد. قیمت سکه گرمی هم در مقایسه با دیروز 10 هزار تومان پایین آمد و در محدوده 6 میلیون و 470 هزار تومانی قرار گرفت.

شریبانی، نائب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران، بیان کرده که طی هفته جاری طلا و سکه با ریزش قیمتی چشمگیری داد و ستد شدند. به نظر شریبانی، علت کاهش قیمت‌ها در بازار کاهش نرخ اونس جهانی و قیمت دلار بود. این مقام مسئول اعلام کرده که در حال حاضر فروشنده فلزات گرانبها در بازار زیاد شده است. به نظر در صورت تداوم کاهش قیمتی، این روند نزولی ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز