قیمت روز طلا 27 اردیبهشت 1402/ نرخ سکه تا مرز 30 میلیون تومان عقب نشست

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دوشنبه، 75 هزار و 500 تومان کم شد و به مرز 2 میلیون و 513 هزار و 700 تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با دو روز قبل 916 هزار تومان دیگر کاهش پیدا کرد و در محدوده 30 میلیون و 385 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز مجددا نرخ اونس وارد کانال هزار و 900 دلاری شد و در مدار نزولی حرکت کرد. هم اکنون نرخ اونس نسبت به روز گذشته 1.2 درصد کم شده و در محدوده هزار و 988 دلاری قرار دارد. به گفته کارشناسان بازار طلای جهانی، بی‌ثباتی نسبت به سقف بدهی آمریکا باعث افزایش ارزش دلار و سود اوراق بهره خزانه داری آمریکا شده و همین موضوع نرخ اونس را از کانال 2 هزار دلاری عقب راند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کاهش قیمت طلا و سکه روی مبادلات اثرگذار است؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت به دو روز قبل 700 هزار تومان کم شده و در محدوده 17 میلیون و 200 هزار تومانی قرار دارد. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با دوشنبه 200 هزار تومان کاهش پیدا کرده و به مرز 10 میلیون و 800 هزار تومانی رسیده است. قیمت سکه گرمی نیز نسبت به دو روز گذشته 20 هزار تومان افت داشت و 6 میلیون و 480 هزار تومان شد.

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، اعلام کرده که امروز کاهش 34 دلاری نرخ اونس جهانی و قیمت ارز سبب شد تا طلا و سکه از لحاظ قیمتی ریزش داشته باشند. به گفته بذرافشان، در حال حاضر نوسانات قیمت اونس به ثبات نسبی رسیده و بهتر است مردم نگران کاهش یا افزایش قیمت نباشند و مبادلات خود را با آسودگی خاطر انجام بدهند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز