قیمت روز طلا 23 اردیبهشت 1402/ سکه 31 میلیونی شد

نرخ طلا نسبت به پنج شنبه 57 هزار تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 2 میلیون و 585 هزار و 500 رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با دو روز پیش 916 هزار تومان کم شد و در محدوده 31 میلیون و 485 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 0.2 درصد کم شد و به مرز 2 هزار و 11 دلاری رسید. کاهش نرخ اونس به دلیل افزایش ارزش دلار اتفاق افتاد. به نظر کارشناسان این فلز گرانبها، روند افزایش ارزش دلار با توجه به ادامه مذاکرات در مورد سقف بدهی آمریکا طی چند هفته آینده موقتی خواهد بود. در واقع کارشناسان طلای جهانی معتقدند که به زودی طلا از این شرایط منفعت خواهد برد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 400 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 18 میلیون و 200 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ ربع سکه گرمی 340 هزار تومان کم شد و به مرز 11 میلیون و 400 هزار تومانی رسید. قیمت سکه گرمی میز در مقایسه با روز قبل 210 تومان کاهش پیدا کرد و 6 میلیون و 600 هزار تومان شد.

حباب سکه چقدر شد؟

شریبانی، نائب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران، بیان کرده که قیمت طلا و سکه در معاملات روز جاری تحت تاثیر کاهش نرخ اونس و ثبات نسبی قیمت دلار با کاهش قابل توجهی روبرو شد. شریبانی معتقد است که اخبار سیاسی مثبت باعث شده تا نرخ ارز در کشور کاهش پیدا کند و این موضوع روی بازار طلا و سکه نیز اثر گذاشته است. به گفته این مقام مسئول، حباب سکه در روز جاری نسبت به پنج شنبه 200 هزار تومان کم شده و در محدوده 6 میلیون و 200 هزار تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز