قیمت روز طلا 21 اردیبهشت 1402/ رشد جزئی نرخ سکه

طلا-کاماپرس

کاهش قیمت طلا و سکه همچنان ادامه دارد. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 14 هزار و 600 تومان دیگر کم شد و به مرز 2 میلیون و 637 هزار و 600 تومانی رسید. اما نرخ سکه در مقایسه با روز گذشته 104 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 32 میلیون و 390 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رشد قیمت سکه در حالی رخ داد که امروز نرخ اونس کاهش پیدا کرد. در حال حاضر قیمت اونس نسبت به روز قبل 7.5 درصد کم شده و به مرز 2 هزار و 22 دلاری رسیده است. علت کاهش نرخ اونس به انتشار گزارش تورم آمریکا برمی‌گردد. به نظر تحلیلگران این فلزگرانبها، با وجود اینکه نرخ تورم سالیانه آمریکا کاهش پیدا کرده اما همچنان طلا به نشانه‌های بیشتری برای شروع روند صعودی احتیاج دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

ثبات نسبی نرخ سکه و طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 100 هزار تومان بالا رفته و به مرز 18 میلیون و 600 هزار تومانی رسیده است. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 40 هزار تومان بیشتر شده و در محدوده 11 میلیون و 740 هزار تومانی قرار دارد. قیمت سکه گرمی نیز رشد جزئی 10 هزار تومانی نسبت به دیروز داشت و 6 میلیون و 810 هزار تومان شد.

همچنان روند ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو وجود دارد و به نظر کارشناسان و تحلیلگران تا زمانی که این شرایط ادامه دارد بعید است که نرخ طلا و سکه رشد یا کاهش قابل توجهی داشته باشد. در واقع به نظر کارشناسان و معامله گران مردم در حال سرمایه گذاری در بازار خودرو هستند و این وضعیت ثبات نسبی قیمت فلزات گرانبها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز