قیمت روز طلا 19 اردیبهشت 1402/ رشد جزئی نرخ سکه در معاملات امروز

امروز قیمت طلا و سکه در مدار صعودی قرار گرفت. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 11 هزار و 500 تومان بالا رفت و به مرز 2 میلیون و 670 هزار و 200 تومانی رسید. نرخ سکه هم در مقایسه با روز گذشته 44 هزار تومان بیشتر رفت و در محدوده 32 میلیون و 795 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 6.1 درصد بیشتر شد و در محدوده 2 هزار و 32 دلاری قرار گرفت. قیمت اونس طی یک هفته اخیر به صورت پیوسته و جزئی افزایش پیدا کرد. به اعتقاد تحلیلگران بازار طلا، دورنمای رکود اقتصاد آمریکا احتمال کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو را افزایش داده و همین موضوع سبب شده تا سرمایه گذاران زیادی به بازار طلای جهانی توجه ویژه داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نبود تقاضا به رغم رشد نرخ سکه و طلا

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 150 هزار تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 18 میلیون و 700 هزار تومانی رسید. اما قیمت ربع سکه در مقایسه با روز گذشته 26 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 11 میلیون و 976 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی هم نسبت به دیروز 100 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 7 میلیون تومان رسید.

شریبانی، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، در گفت و گو با سایت طلا بیان کرده که قیمت طلا و سکه داخلی در معاملات روز جاری به دلیل رشد نرخ اونس جهانی روند صعودی پیدا کرده است. شریبانی بیان کرده به رغم رشد قیمت طلا و سکه تقاضای چندانی برای خرید این فلزات گرانبها وجود ندارد و بازار در رکود کامل به سر می‌برد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز